شناسهٔ خبر: 58890696 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس – سپاهان؛ اخبار و ترکیب احتمالی دوتیم

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی_ امروز در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی پرسپولیس در اصفهان به مصاف سپاهان می رود.

به گزارش شفقنا ورزشی، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی امروز _چهارشنبه ۳ اسفندماه دو تیم پرسپولیس و سپاهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان مواریس با نتایج درخشانی که در بازیهای اخیر گرفته اند با توجه به میزبان بودن امید زیادی برای پیروزی مقابل پرسپولیس دارند. پرسپولیس که امروز چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در این بازی نمی تواند استفاده کند.

بیرانوند و نیازمند شماره یک بازیهای بزرگ

بیرانوند مرد بازیهای بزرگ است و یحیی با توجه به حساسیت زیاد بازی قطعا امروز از او به عنوان شماره یک تیمش بهره خواهد برد. درخشش بیرانوند در این بازی می تواند حکم صعود پرسپولیس به مرحله بعد باشد. پیام نیازمند در بازیهای اخیر نمایش درخشانی داشته است و یکی از عوامل تاثیرگذار در نتایج اخیر سپاهان بوده است. تقابل ۲ دروازه بان آماده و ملی پوش ۲ تیم می تواند بر هیجان بازی بیفزاید.

تقابل هیجان انگیز مدافعان کناری

در خط دفاع به احتمال زیاد یحیی از زوج ولسیانی و پورعلی‌گنجی در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد. اما تقابل اصلی این بازی بدون شک دوئل دانیال اسماعیلی‌فر  و رامین رضاییان خواهد بود. البته شنیده ها حالکی از آن است که دانیال با کسالت مواجه است و یحیی احتمالا به جای او بعد از مدتها از سیامک نعمتی استفاده کند. قطعا این بازیکن با انگیزه زیاد و با تمام توان بازی خواهد کرد و از این فرصت نهایت استفاده را خواهد برد.

سروش رفیعی کلیدی ترین مهره یحیی

سروش رفیعی هز جمله بازیکنانی است که در هر ۲ تیم بازی کرده است. یحیی با بودن سروش امید زیادی به برتری در نیمه میدان دارد. تیمی که در این بازی میانه زمین را در اختیار بگیرد شانس زیادی برای برتری خواهد داشت.

آل کثیر و مغانلو تعیین کننده تیم برنده

شهریار مغانلو یکی از آماده ترین مهاجمان ایران است و کاملا در فرم ایده آلی قرار دارد. او با قرار گرفتن در صدر جدول گلزنان لیگ آمادگی بالای خود را نشان داده است. اگر سپاهان گلی در در این بازی به ثمر برساند به احتمال زیاد زننده گل مغانلو خواهد بود. در طرف دیگر میدان با توجه به مصدومیت دیاباته، امروز آل کثیر در ترکیب اصلی قرار می گیرد، او بعد از پایان مصدومیت و بازگشت به میادین نمایش قابل قبولی داشته است. عیسی مهاجمی زهردار است و نهایت استفاده را از کمتری موقعیت ها می برد.

ترکیب احتمالی پرسپولیسکمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، سینا سرلک، محمد عمری، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر

 

ترکیب احتمالی سپاهان

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، جلال‌الدین علیمحمدی، مسعود ریگی، محمد کریمی، امید نورافکن، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده

نظر شما