شناسهٔ خبر: 58882675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

خرید ملک در ترکیه

همه آن‌چه که برای آینده خود تصور می‌کنید با خرید ملک در ترکیه ممکن خواهد شد. ترکیه مکان مناسبی برای زندگی و کسب ‌وکار شماست.

صاحب‌خبر -

همه آن‌چه که برای آینده خود تصور می‌کنید با خرید ملک در ترکیه ممکن خواهد شد. ترکیه مکان مناسبی برای زندگی و کسب ‌وکار شماست. املاک فروشی ترکیه بیشتر مورد توجه سرمایه‌‌گذاران خارجی قرار می‌گیرد چرا که مزایایی که ترکیه به خریداران املاک خود ارائه می‌دهد فوق‌العاده است. شما می‌توانید با خرید املاک ترکیه به امتیاز شهروندی و پاسپورت ترکیه دست یافته و علاوه بر آن فرصت‌های بی‌شمار دیگری را نیز به عنوان یک فرد خارجی به دست آورید.

با انتخاب صحیح و مشاوره دقیق در زمینه خرید ملک در ترکیه، بهترین گزینه خرید را انتخاب نمایید. ما در هاوس بیز مفتخریم تا با ارائه بهترین خدمات مشاوره خرید ملک در ترکیه، دریچه جدیدی از زندگی را برای شما باز نموده و چشم‌اندازی از خدمات باکیفیت را برای تمامی خریداران و سرمایه‌گذاران فراتر از مرزهای ترکیه به ارمغان آوریم. 

مزایای خرید ملک در ترکیه

قوانین خرید ملک در ترکیه چیست؟

در می سال 2022، دولت ترکیه قوانین جدیدی را در قبال خرید ملک در ترکیه توسط خارجی‌ها وضع کرد. هر خارجی، با خرید ملک در ترکیه می‌‌تواند از امتیاز اقامت ملکی برخوردار شود. به شرط آن که ارزش ملک 50هزار دلار در شهرهای کوچک و بیش از ‍75هزار دلار در شهرهای بزرگ مانند آنتالیا، استانبول، آنکارا و... باشد.

به علاوه میزان تابعیت ترکیه که سابق بر این 250هزار دلار بود، به 400هزار دلار افزایش یافت. شایان ذکر است که براساس این قانون جدید خرید ملک در ترکیه توسط خارجی‌ها در بعضی از محله‌های استانبول ممنوع اعلام شد تا در زمینه تراکم اتباع خارجی در نواحی مختلف ترکیه اقدام صورت پذیرد. چرا که طبق برآوردها ظرفیت هر محله را 25% خارجی اعلام کرده‌اند.

انواع ملک برای خرید در ترکیه چیست؟

در زیر چند نمونه از انواع ملک برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در ترکیه آورده شده است:

  • املاک مسکونی.
  • املاک تجاری.
  • املاک و مستغلات کشاورزی
  • املاک و مستغلاتی که صرفاً به منظور اخذ اقامت مسکونی خریداری می‌شوند.
  • املاک و مسغلاتی که صرفاً به منظور اخذ تابعیت کشور ترکیه خریداری می‌شوند.
  • و در نهایت املاک و مستغلات کم‌بازده.

خرید ویلا در ترکیه

یکی از گزینه‌های رویایی و محبوب برای خرید ملک در ترکیه، خرید ویلاست. شهرها، روستاها و به طور کلی مناطق مناسب زیادی برای خرید ویلا در ترکیه وجود دارند. تنها کافی است منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید. مناطق محبوب خریداران و سرمایه‌گذران خارجی جهت خرید ملک در ترکیه عبارتند از دیدیم، ساحل کالیس، ازمیر، بلک، سیده، مرکز آنالیا، مرکز آنتالیا و... با یک مشاوره دقیق از مشاورین مجرب و متخصص ما می‌توانید ویلای رویایی خود را یافته و انتخاب نمایید.

خرید آپارتمان در ترکیه

یکی دیگر از گزینه‌های بسیار محبوب در خرید ملک در ترکیه، خرید آپارتمان است. شاید تصور کنید خریدن آپارتمان در ترکیه، کاغذبازی، استرس و زمان زیادی هدر می‌دهد، اما باید بدانید که اتفاقاً از خریدهای آسان ملک محسوب می‌شود. دیگر نگران نباشید با کمک تیم باتجربه و خبره در زمینه مشاوره خرید ملک در ترکیه، می‎توانید آپارتمان رویایی خود را یافته، آن را خریداری کرده، سند مالکیتتان را دریافت کنید و بسیار راحت‌تر از آن چه که تصور کنید، مهاجرت کرده و به خانه جدیدتان نقل مکان کنید. 

خرید ملک در ترکیه، چنان‌چه با تیم حرفه‌ای ما صورت پذیرد، به دلیل آن که مطابق با تمام قوانین است، کاری ساده و کاملا امن است. دولت ترکیه فرایند خرید ملک در ترکیه را به مراتب برای خریداران خارجی ساده‌تر و در دسترس‌تر کرده است بنابراین با همکاری با نمایندگی‌های مشروع و معتبری مانند هاوس بیز می‌توانید تجربه منحصربه‌فرد یک خرید اصولی، ساده و مطابق با دستورالعمل‌های توصیده شده را تجربه کنید.

انواع روش های خرید ملک در استانبول

خرید رزیدنس یا مجتمع مسکونی در ترکیه

یکی دیگر از اقدامات ساده و محبوب، اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه است. به شرط آن که ملک انتخابی شما ارزان باشد، می‌تواند راهی آسان و بسیار کم‌دردسر برای اخذ اقامت باشد. شما می‌توانید با خرید رزیدنس یا مجتمع مسکونی در شهرهای بزرگی مثل استانبول، آنتالیا، آنکارا، ازمیر و... تنها به قیمت 75 هزاردلار و در شهرهای کوچک با 50 هزاردلار، به مدت یک‌سال اقامت کسب کنید. گفتنی است این زمان بسته به افسرمهاجرتی است و گاهی تا دوسال نیز افزایش می‌یابد که مستقیماً بستگی به مدارک دیگر خریدار یا سرمایه‌گذار مانند سوابق، گواهی سلامت و... دارد. هم‌چنین بنا به تشخیص افسر مهاجرتی، ممکن است اقامت ترکیه به افراد درجه 1، همسر و فرزندان زیر 18سال خریدار یا سرمایه‌گذار نیز داده شود.

خرید ملک در شهرهای مختلف ترکیه

همان طور که گفته شد، شهرهای زیادی برای خرید ملک در ترکیه وجود دارند که هر یک به دلیل ویژگی‌های خاص خود محبوبیت دارد. در زیر چند شهر محبوب برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری آورده و شرایط خرید در هر کدام را به تفکیک توضیح داده‌ایم.

خرید ملک در آنکارا

برای خرید ملک در ترکیه، شهر آنکارا را در الویت‌های انتخابی خود بگذارید چرا که آنکارا پایتخت ترکیه است، املاک و مستغلات مقرون به صرفه‌ای دارد، علی‌رغم زندگی در پایتخت هزینه پایینی برای زندگی در این شهر می‎پردازید، از خدمات حمل‌ونقل عمومی باکیفیت برخوردارید، به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود، موقعیتی عالی برای سفر به اطراف دارید، اقامت ترکیه را به دست می‌آورید، شانس سرمایه‌گذاری بالایی را به دست آورده‌اید و...

خرید ملک در وان

یکی از دلایل محبوبیت شهر وان نزدیکی آن با مرز ایران، برای خریداران و سرمایه‌گذاران خرید ملک در ترکیه است. شما با خرید ملک در وان می‌توانید از امتیازهایی چون خرید املاک و مستغلات مقرون به صرفه، هزینه زندگی پایین، دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی، اخذ اقامت ترکیه و زندگی در نزدیکی دریاچه زیبای وان برخوردار شوید.

خرید ملک در استانبول

اخذ اقامت ترکیه، زندگی در یکی از محبوب‌ترین شهرهای ترکیه، دسترسی به امکانات شهروندی و... از امتیازات خرید ملک در استانبول است.

دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک

خرید ملک در ازمیر

از امتیازات خرید ملک در ازمیر می‌توان به کسب شهروندی ترکیه، بهره‌گیری از خدمات درمانی، تحصیلی و غیره اشاره کرد. گفتنی است این پاسپورت به شما شانس اخذ ویزای کشورهای آمریکایی و اروپایی را داده و سرمایه‌گذاری امنی را برای‌تان فراهم می‌کند.

خرید ملک در آنتالیا

با خرید ملک در شهر زیبای آنتالیا می‌توانید لذت خرید و سرمایه‌گذاری امن، کسب شهروندی و امتیازات جانبی آن و زندگی در یک کشور امن، زیبا و کم‌هزینه را تجربه نمایید.

قیمت خرید ملک در ترکیه

همان‌طور که قبلاً هم اشاره شد، حداقل هزینه خرید ملک در ترکیه جهت کسب اقامت برای شهرهای بزرگ مانند استانبول، آنکارا و... 75هزاردلار و برای شهرهای کوچک 50 هزاردلار است. همچنین اگر قصد دریافت شهروندی این کشور را دارید ارزش ملکی که خریداری می‌کنید می‌بایست حداقل ۴۰۰ هزار دلار باشد.

مزایای خرید ملک در ترکیه

شما با خرید ملک در ترکیه می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای پایین، امتیاز اقامت در این کشور را به دست آورید. ترکیه کشوری امن، زیبا و با شرایط رفاهی بالاست که از گزینه‌های اصلی و محبوب خریداران و سرمایه‌گذاران خارجی برای خرید ملک به شمار می‌رود.

اگر شما نیز قصد خرید و سرمایه‌گذاری در این کشور زیبا را دارید، همین حالا با مشاوران مجرب و تخصصی ما در هاوس بیز تماس حاصل فرمایید.

نظر شما