شناسهٔ خبر: 5886798 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

قتل همسر با چرخ خیاطی

روزنامه جوان

مردی که متهم است پس از قتل همسرش قصد پایان دادن به زندگی‌اش را داشت به بیمارستان منتقل شد و تحت نظر پلیس قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

 عصر روز سه شنبه 26 خردادماه به مأموران کلانتری نبرد خبر دادند مرد جوانی پس از قتل همسرش در خانه خودزنی کرده است. لحظاتی بعد مأموران پلیس در محل حادثه که طبقه اول ساختمانی مسکونی در انتهای خیابان بهشتی، حوالی بلوار ابوذر بود حاضر شدند.
 
مأموران در خانه 100 متری با جسد فرشته روبه‌رو شدند که با اصابت جسمی سخت به سرش فوت شده بود. کمی آن‌طرف‌تر شوهر وی پرویز، در حالی که رگ دستش را با چاقو زده بود ناله می‌کرد. همزمان با انتقال پرویز به بیمارستان، قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.
 
 نخستین تحقیقات نشان داد پرویز از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشته تا اینکه هنگام آخرین درگیری همسرش را با زدن چرخ خیاطی به سرش کشته است. همچنین مشخص شد متهم پس از این حادثه ابتدا قصد داشته خود را حلق آویز کند که طناب پاره شده و به زمین افتاده است. زمانی که پرویز دست به چاقو برده و خود زنی می‌کند، دو پسر خردسالش که شاهد ماجرا بودند خاله‌شان را از حادثه با خبر می‌کنند. مأموران پلیس همچنین در بررسی خانه با به هم ریختگی اسباب و اثاثیه‌های زیادی روبه‌رو شدند که مشخص بود قاتل هنگام درگیری آنها را شکسته است. ب
ررسی‌های میدانی ‌نشان داد پرویز سابقه اعتیاد به مواد مخدر داشته و در کار خرید و فروش مواد مخدر هم فعالیت می‌کرده که به همین دلیل با همسرش اختلاف داشته است. مردی که موضوع را به پلیس خبر داده بود گفت: من باجناق پرویز هستم. ساعتی قبل پسر پرویز تلفنی موضوع درگیری پدر و مادرش را به همسرم خبر داد. پس از آن بود که همراه همسرم خودم را به محل حادثه رساندم.
 
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی معلوم شد پرویز از مرگ نجات پیدا کرده است. تحقیقات درباره این حادثه به دستور قاضی منافی آذر از سوی کارآگاهان مبارزه با قتل اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.
 
 متهم در بیمارستان بعثت تحت نظر پلیس قرار دارد تا پس از بهبود برای ادامه تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شود.

برچسب‌ها:

نظر شما