شناسهٔ خبر: 58867429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله جنتی:

مسئولان به داد مردم برسند

رئیس مجلس خبرگان رهبری خدمت شبانه روزی مسئولان را بهترین راه شکرگزاری حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و گفت: رؤسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند و به داد مردم برسند تا با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله احمد جنتی، دقایقی قبل در افتتاحیه اجلاس یازدهم مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن ماه شر دشمنان این سرزمین را کم کرد.

بیستر بخوانید:

اجلاس یازدهم مجلس خبرگان رهبری آغاز شد | هیئت رئیسه جدید انتخاب می شود

رئیس مجلس خبرگان رهبری خدمت شبانه روزی مسئولان را بهترین راه شکرگزاری حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و اظهار کرد: از خدمتگزاران مردم در قوای سه‌گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند، چرا که بهترین کار خدمت خالصانه به مردم است.

وی ادامه داد: رؤسای قوا برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند و به داد مردم فقیر برسند تا گرسنه نخوابند و با شرایط اقتصادی مناسب به استقبال سال جدید و ماه مبارک رمضان بروند و در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) شرمنده نشویم.

آیت الله جنتی همچنین از افراد متمکن خواست که به محرومان و نیازمندان کمک کنند؛ مبادا بچه‌های تیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت نتوانند حداقل زندگی را تأمین کنند.

انتهای پیام

نظر شما