شناسهٔ خبر: 58851565 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال – ملوان | شاگردان ساپینتو به دنبال هت‌تریک

صاحب‌خبر -

شفقنا _ ساپینتو به ترکیب مدنظرش رسیده و با توجه به نتایج درخشان شاگردانش در چند بازی اخیر به احتمال زیاد از همان ترکیب در مقابل ملوان استفاده خواهد کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، مصاف استقلال – ملوان با حضور تماشاگر و از ساعت 15:30 در استادیوم آزادی برگزار می شود. این بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهد بود.

با پایان مصدومیت بازیکنان استقلال و بازگشت آنها این تیم در هفته های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و در چهار دیدار متوالی توانسته است که از سد حریفان خود عبور کند. آبی پوشان امروز در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، باید به مصاف ملوانی بروند که کمتر از یک ماه پیش موفق به شکستش شده بودند.

سیدحسین حسینی با رفع مصدومیتش به ترکیب استقلال لازگشت و توانست در دیدار هفته قبل برابر پیکان نیز دست به کلین شیت زد. ساپینتو قطعا از کاپیتانش در این بازی استفاده خواهد و دست به ریسک نمی زند.

ساپینتو در این بازی ۴ استقلالی را از لیست خط زده استکه یکی از این بازیکنان مرادمند است. در نبود او  رافائل سیلوا در کنار عارف غلامی زوج خط دفاعی تیم را تشکیل می دهند.

در سمت راست مثل بازیهای گذشته انتظار می رود کوین یامگا در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. البته احتمال حضور حردانی هم هست. در سمت چپ احتمال حضور جعفر سلمانی بیشتر از سایر بازیکنان است.

هافبک های استقلال در بازیهای گذشته عملکرد درخشانی داشته اند و ساپینتو به نظر نمی رسد دست به تغییر بزند. چشمی، رشاوند و مهری در بهترین فرم خود قرار دارند و آنها را در بازی امروز خواهیم دید.

بدون شک مهدی قایدی عامل اصلی نتایج درخشان استقلال در بازیهای اخیر است. قطعا او اولین انتخاب ساپینتو در خط حمله خواهد بود و در کنار او مطهری یا محبی بازی خواهند کرد.

ملولن در ۲ بازی گذشته مغلوب استقلال شده است. اما ملوان احیا شده است و خود را به میانه جدول رسانده است. آنها اصلا حریف از پیش باخته در این بازی نیستند و بازیهای حذفی همیشه قربانی های گرفته است. البته ساپینتو این موضوع را به بازیکنان استقلال هشدار داده است.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – جعفر سلمانی – کوین یامگا – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

ترکیب احتمالی ملوان:

ایمان صادقی، علیرضا خوش‌کفا، سعید کریمی، سجاد بازگیر، مسعود زائرکاظمین، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، محمدصادق بارانی، مهران احمدی و مهدی مومنی

 

 

نظر شما