شناسهٔ خبر: 58846222 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

بازداشت مامور انتظامی در پرونده کشته شدن مختار فتحی جواد سقزی

19 دی: رییس کل دادگستری کردستان گفت: با فرد یا افراد خاطی قصر در جریان کشته شدن جوان اهل شهرستان سقز، برخورد قاطع می‌شود.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی شامگاه یکشنبه درباره کشته شدن مختار فتحی جوان اهل شهرستان سقز اظهار کرد: بلافاصله پس از این اتفاق، دادستانی شهرستان سقز به ماجرا وارد و در شعبه بازپرسی دادسرای سقز پرونده قضایی تشکیل شد.
وی افزود: ۲۹ بهمن ماه امسال در مواجهه یکی از ماموران انتظامی شهرستان سقز با فرد متوفی (مختار فتحی) این فرد با شلیک گلوله کشته می شود.
رییس کل دادگستری کردستان اضافه کرد: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیای دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای این شهرستان تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.
حجت الاسلام حسینی از تکمیل تحقیقات قضایی در این باره خبر داد و تاکید کرد: با هرگونه تخلف و یا جرم ارتکابی توسط مامور انتظامی یا افراد خاطی در این پرونده مطابق قانون برخورد خواهد شد و نتیجه به‌اطلاع عموم خواهد رسید.
رییس کل دادگستری کردستان همچنین هرگونه فضاسازی و شایعه پراکنی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در خصوص برخورد با فرد متوفی را به دلیل شعارنویسی رد کرد.

نظر شما