شناسهٔ خبر: 58818104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

چهار موردی که مورینیو را به PSG نزدیک می کند

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی- مورینیو به احتمال خیلی زیاد هدایت پاری سن ژرمن را در تابستان برعهده خواهد گرفت و جایگزین گالتیه خواهد شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، پاری سن ژرمن در سل 2023 عملکرد ناامید کننده ای از خود نشان داده است و انتقادات از گالتیه سرمربی تیم بسیار بالا گرفته است.

شکست برابر مارسی و کنار رفتن از جام حذفی، شکست برابر موناکو در لیگ فرانسه و شکست برابر بایرن مونیخ در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد پاری سن ژرمن در سه دیدار اخیر بوده است و باعث شده تا انتقادها از گالتیه بسیار بالا رود.

بدون شک خود گالتیه هم می داند که ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا به معنای پایان کار او با پاری سن ژرمن  خواهد بود. باتوجه به شکست در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ در پارک دو پرانس بسیار سخت است که پاری سن ژرمن راهی دور بعد لیگ قهرمانان اروپا شود و به همین دلیل می توان نتیجه گرفت که گالتیه آخرین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می کند.

سایت فوتبال ایتالی از تماس تلفنی کامپوس مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن با ژوزه مورینیو خبر داد و به نظر می رسد که بحث حضور این مربی پرتغالی در پاری سن ژرمن جدی است.

و اما به چند دلیل مورینیو به احتمال خیلی زیاد هدایت پاری سن ژرمن را برعهده خواهد گرفت:

نخست اینکه مورینیو رابطه بسیار صمیمی و دوستانه ای با کامپوس مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن دارد و علاقه این دو به همکاری با هم باعث شده است تا شانس جایگزینی آقای خاص به جای گالتیه بسیار بالا باشد.

دوم اینکه مورینیو از علاقمندان جدی به سبک بازی ام باپه است و بارها به ستایش از این بازیکن پرداخته است. پاری سن ژرمن تیمی پر از ستاره های بزرگ است و مورینیو با حضور در این تیم می تواند بار دیگر خود را به سطح نخست فوتبال اروپا برساند و این باعث شده تا او علاقه زیادی به حضور در پاری سن ژرمن داشته باشد.

سوم اینکه مورینیو در رم باوجود خریدهای گران قیمت نتوانسته که انتظارات را برآورده کند و باوجود آنکه تا سال 2024 با تیم قرارداد دارد اما صحبت های اخیر او درباره عدم رقابت ها با دیگر تیم ها در ایتالیا ناامید کننده بود و این باعث شده تا سران باشگاه رم هم با جدایی او مشکل نداشته باشند.

و چهارم اینکه ژائو ساکرامنتو که به عنوان دستیار گالتیه در پاری سن ژرمن فعالیت می کند رابطه بسیار دوستانه ای با مورینیو دارد و پیش از این در تاتنهام دستیار او بوده است. این هم دلیل مناسبی است که مورینیو به پاری سن ژرمن نزدیک شده باشد البته در صورت حضور آقای خاص در پاری سن ژرمن احتمال جدایی مسی و نیمار زیاد خواهد بود چرا که سبک بازی آنها اصلا شبیه به تفکرات مورینیو نیست اما  ام باپه بازیکنی است که ایدآل با سبک بازی مورینیو است.

اخباردیگر:

 

نظر شما