شناسهٔ خبر: 58767502 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

هیاتی پارلمانی به همراه کمک‌های ارسالی راهی سوریه می‌شود

یک نماینده مجلس گفت: ما تلاش داریم هیات پارلمانی به همراه کمک‌های ارسالی برای زلزله‌زدگان به زودی راهی سوریه شود.

صاحب‌خبر -
هیاتی پارلمانی به همراه کمک‌های ارسالی راهی سوریه می‌شود
کد خبر: 597220
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۹:۵۰:۰۶

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن ابراز همدردی با خانواده کشته شدگان و آسیب دیدگان زلزله شدید اخیر در سوریه اظهار کرد: از طرف مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس و به ویژه گروه دوستی پارلمانی دو کشور در اینجا برای تقدیم تسلیت در پی زلزله اخیر حاضر شدم. ما به رییس جمهور و مردم، دولت و پارلمان این کشور تسلیت می گویم و آمادگی خود را برای ارسال کمک به این کشور اعلام می کنیم.

به گزارش ایسنا، وی گفت: همان طور که دو کشور در شرایط سخت کنار هم بودند امروز هم در پی این زلزله میدان دیگری برای همکاری باز شده است.

گلرو ادامه داد: در هفته گذشته محموله های کمک به مناطق زلزله زده ارسال شده است و رایزنی‌هایی را در چارچوب وظایف مجلس با بخش های مختلف هلال احمر، سپاه قدس پاسداران و دولت و غیره داشتیم تا امکانات را برای ارسال کمک بسیج کنیم. 

این نماینده مجلس تصریح کرد: ما تلاش داریم هیات پارلمانی به همراه کمک های ارسالی برای زلزله زدگان به زودی راهی سوریه شود.

وی‌ گفت: در این حادثه سیاست دوگانه آمریکایی ها را دیدیم؛ الان که مردم دچار خسارت شدند آنها و جامعه جهانی ساکت هستند. امیدواریم نهادهای بین المللی کمک کنند تا مردم سوریه از این وضعیت به ویژه در برودت سرما نجات یابند.

 

نظر شما