شناسهٔ خبر: 58758543 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

قیمت سکه امامی بالای ۲۵ میلیون رسید/حباب شوکه کننده سکه/ قیمت سکه و طلا ۲۵ بهمن

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۱۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۴میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

صاحب‌خبر -

 هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 126 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 23 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 24 میلیون و 900 هزار تومان است.

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 9 میلیون و 350 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 5 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 9 میلیون و 210هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1860 دلار است.

 علاوه بر این، در صرافی‌ها در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار 42 هزار و 997 تومان و قیمت یورو 46هزار و 101 تومان اعلام شده است. بنا به دستور بانک مرکزی از 4 بهمن دلار و یورو توافقی از معاملات بازار متشکل حذف شده است./ تسنیم

قیمت سکه و طلا ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۵ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۵ میلیون و ۴۹ هزار تومان است.

قیمت سکه امامی امروز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۵ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان رسید و حباب این سکه روی رقم ۵ میلیون و ۴۹ هزار تومان ماند. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ۲ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۲۵.۱۵۱.۰۰۰ ۵.۰۴۹.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۲۳.۶۹۷.۰۰۰ ۳.۵۹۹.۰۰۰
نیم سکه ۱۴.۴۵۰.۰۰۰ ۴.۳۹۷.۰۰۰
ربع سکه ۹.۳۵۰.۰۰۰ ۴.۳۲۱.۰۰۰
سکه گرمی ۵.۰۰۰.۰۰۰ ۲.۵۲۴.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار ۲.۱۲۱.۹۰۰
۲۴ عیار ۲.۸۲۸.۸۰۰
طلای دست دوم ۲.۰۹۳.۸۲۴
مثقال طلا ۹.۱۸۹.۰۰۰
انس طلا ۱۸۶۰ دلار و ۷ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۱۸۶۰ دلار و ۷ سنت است./ مهر

 

نظر شما