شناسهٔ خبر: 58732195 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

حمله هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه مناطق مختلف نوار غزه را مورد حمله قرار داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، جنگنده‌های اسرائیلی یکی از پایگاه‌های مقاومت را در غرب شهر غزه با 10 موشک بمباران کرد که در پی آن خسارات زیادی به آن وارد شد. این حمله تلفات جانی در پی نداشته است.

 

از سوی دیگر، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم یک برج دیده‌بانی مقاومت را در شرق بیت حانون و یک پایگاه مقاومت را هم در شرق خان یونس هدف قرار داد.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که جنگنده‌های اسرائیلی یک کارگاه زیرزمینی تولید مواد خام برای ساخت موشک را در مرکز غزه بمباران کرده‌اند.

 

مقابله پدافند هوایی قسام با جنگنده‌های اسرائیلی در آسمان غزه

 

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی این گردان‌ها اقدام به مقابله با جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی در آسمان غزه کرده و آن‌ها را وادار به فرار از این منطقه کرده است.

 

 

حمله راکتی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه

 

مقاومت فلسطین بامداد امروز دوشنبه در واکنش به حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه، چندین راکت به سمت شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت و نیر عام در مجاورت این باریکه شلیک کرد.

 

شبکه عبری زبان کان تصاویری از شلیک راکت از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین منتشر کرده است.

 

گردان های مقاومت ملی شاخه نظامی جبهه خلق مسئولیت این حمله راکتی در واکنش به حملات دشمن صهیونیستی به غزه و جنایات علیه ملت فلسطین را بر عهده گرفته است.

 

نظر شما