شناسهٔ خبر: 58717780 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردای اقتصاد | لینک خبر

اظهارنظر جدید باهنر درباره اعتراضات

محمدرضا باهنر:برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت.

صاحب‌خبر -

فردای اقتصاد: «برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند.»

گوینده این جملات تامل برانگیز کسی نیست جز محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام.

 باهنر این جملات را به پایگاه خبری جماران گفته و اعلام کرده که مسئولین نظام به جای دعواهای بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و نه تنها  از خردجمعی برای حل مشکلات استفاده کنند بلکه از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه ای که می خواهند باشند، استفاده کنند.

باهنر تاکید کرده است : مردم که سرمایه بزرگ اجتماعی هستند با همدیگر قهر نیستند بلکه دوست و یکپارچه هستند؛ نمونه آن راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

به گفته این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعواهای بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛

باهنر ابرازامیدواری کرده است که اگر کسی بتواند ازمردم به عنوان سرمایه، درست استفاده کند تردید نداریم که انقلاب می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی خود را بردارد.

نظر شما