شناسهٔ خبر: 58712451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

قدرداني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام از حضور حماسي مردم در راهپيمايي22بهمن

صاحب‌خبر -
قدرداني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام از حضور حماسي مردم در راهپيمايي22بهمن
خبرگزاری آریا-آیت الله آملی لاریجانی در پیامی از حماسی مردم در راهپیمایی22بهمن1401 قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عظیم الشأن، مومن و انقلابی ایران
حماسه حضور فرد فرد شما در راهپیمایی یوم الله 22بهمن 1401، بشارت بخش فردایی بهتر و مسرت آفرین برای همه دوستداران انقلاب اسلامی و دلسوزان این نهضت توحیدی بود.
پایمردی شما بر میراث بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) و لبیک و بیعت چندباره شما با پرچمدار نهضت و رهبری فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله العالی) در هنگامه فتنه و فتنه انگیزی دشمنان، یاس و سرگشتگی را در اردوگاه اذناب شیطان بزرگ، دو چندان نمود و تفرقه افکنی و مکر آنان را به خودشان، باز گردانید.
ملت مسلمان ایران، در چهل و چهارمین سالروز فجر انقلاب به همگان نشان داد که با بصیرت و اخلاص، طریق تعالی خود را شناخته و برای استقامت بر حقوق الهی خویش و پیشرفت توام با عدالت، تصمیم خود را گرفته است و سعادت و فلاح را با توکل به ذات مقدس الله و استعانت و توسل به انوار ائمه معصومین (ع) و اعتماد و نظارت بر عملکرد مسئولان خدوم و برپایی عدالت یافته است و در صراطی که شهدا با جانفشانی و جانبازان با ایثار، منور ساخته اند، همچون گذشته به پیش خواهد رفت.
بی تردید، شور انقلابی اقشار مردم بویژه جوانان در راهپیمایی 22 بهمن 1401 و سایر صحنه‌های غرور انگیز، مبین دست یافتن ایران به جایگاه و چشم‌اندازی رشک‌برانگیز در گام دوم و در دهه پنجم  انقلاب است که مسئولیت شناسی و هوشیاری همه مدیران نظام را طلب می‌کند.
اینجانب، ضمن قدردانی از آحاد ملت شریف ایران، از خداوند متعال مسالت می‌کنم که بر توفیقات نظام اسلامی، مردم و دوستان جمهوری اسلامی ایران در سراسر عالم بیفزاید و رضایت خداوند متعال و دعای حضرت بقیه الله ارواحنا فداه، قرین اعمال و لحظات آنان باشد.

نظر شما