شناسهٔ خبر: 58656708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

راه اندازی پویش " دست مهربانی" با مشارکت بازاریان خوزستان برای کمک به زلزله زدگان خوی

موج نیوز زهرا عیدی زاده

رییس اتاق اصناف خوزستان گفت: پویش "دست مهربانی" با مشارکت اصناف ، بازاریان ، فعالان اقتصادی و خیران بازار خوزستان برای کمک و امداد رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان خوی راه اندازی شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مراد بدری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید در این شرایط سخت به هم وطنان زلزله زده خوی کمک شود بیان کرد: وقوع زلزله اخیر شهرستان خوی موجب کشته و مصدوم شدن جمعی از هموطنان، و وارد شدن خسارت بسیاری به زیرساخت‌ها و منازل روستایی و شهری شهرستان خوی شد به همین منظور در نظر داریم با مشارکت اتاق های اصناف شهرستان‌های استان، اتحادیه‌های صنفی کلانشهر اهواز، خیران بازار و عموم مردم به یاری هموطنانمان در این شهرستان شتافته تا در سرمای سخت زمستان، گرما بخش زندگی شان باشیم.

وی افزود: جامعه اصناف ، بازاریان ، فعالان اقتصادی و خیران بازار خوزستان که همواره در تاریخ پرافتخار خود در خلق جلوه‌های نوع‌دوستی و کمک‌رسانی به مردم نیازمند پیشگام بوده است،با تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان و همدردی با خانواده‌های آسیب دیده، اینبار نیز کمک‌های خیرخواهانه خود را با محوریت اقلام ضروری مصرفی و گرمایشی نظیر بخاری (برقی/نفتی)، پتو، البسه گرم و سایر تجهیزات گرمایشی و مواد غذایی به زلزله‌زدگان خوی ارسال خواهند کرد.

رییس اتاق اصناف اهواز گفت: با پیگیری انجام شده و دعوت از اتاق‌های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر خوزستان از جمله کلانشهر اهواز، پویش دست مهربانی در جامعه اصناف و بازاریان تشکیل شده تا با مشارکت خوب صنوف، کمک های خیرخواهانه جمع آوری و برای زلزله زدگان خوی ارسال شود.

بدری ادامه داد: از تمامی بازاریان و فعالان اقتصادی درخواست داریم تا همچون گذشته در این پویش، برای کمک به مردم خوی، با اتاق اصناف همکاری کنند.

شهرستان خوی از توابع استان آذربایجان غربی، ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب هشتم بهمن بر اثر زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) لرزید.

نظر شما