شناسهٔ خبر: 58643473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

گلر مس از هشت‌پای پرسپولیس تا عقرب مس!

حرکت عجیب و تماشایی حامد لک که سوژه شد

حامد لک علی‌رغم شکست تیمش در اراک مقابل آلومینیوم با یک حرکت ویژه سوژه این بازی لقب گرفت.

صاحب‌خبر -
حرکت عجیب و تماشایی حامد لک که سوژه شد!+ویدئو
کد خبر: 595944
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۲۰:۱۰:۱۳

مس رفسنجان در شرایطی برابر آلومینیوم اراک تن به شکست داد که حامد لک علی‌رغم دریافت دو گل در این جدال، با یک حرکت خاص و ویژه توانست توجهات را به سمت خود جلب کند.

به گزارش ورزش سه، گلر باتجربه مس رفسنجان که تا پیش از دیدار با آلومینیوم اراک توانسته بود عملکرد و آمار موفقی از خود به جا بگذارد، در این تقابل با شاگردان مهدی رحمتی نتوانست شرایط را به سمتی پیش ببرد که تیمش دست پر از اراک خارج شود. او در این دیدار دو گل از زاپاتا و محمدرضا آزادی دریافت کرد و در نهایت نیز گل زیبای گادوین منشا نتوانست آن‌ها را از شکست دور کند.

در دقیقه 64 این بازی اما روی توپی که پشت دفاع مس رفسنجان به قصد ضدحمله ارسال شده بود، حامد لک از زمین خارج شد و در حالی که یک لحظه در تخمین فرود توپ اشتباه کرده بود، به شکلی جالب توانست به این شکل و به صورت عقربک توپ را در اختیار گرفته و مانع از کامیابی مهاجم آلومینیوم شود.

لک که در زمان حضور در پرسپولیس و خصوصا روزهای ابتدایی حضورش که توام با لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020 شده بود، با عملکردی خیره کننده یکی از ارکان سرخپوشان برای صعود به فینال این رقابت‌ها بود و از هواداران این تیم نیز به واسطه نمایشی که داشت لقب هشت‌پا را دریافت کرده بود، در بازی با آلومینیوم اراک نیز به خوبی از تجربه و تکنیک خود به این شکل استفاده کرد تا احتمالا حرکت عقربک او در این صحنه نیز به یکی از تاریخی‌ترین و ویژه‌ترین صحنه‌های فوتبال ایران تبدیل شود.

 

 

نظر شما