شناسهٔ خبر: 58595307 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

ما اهل جا زدن نیستیم ...

تهدید و سرقت و فشار بر خانواده، همه آنچه که دشمنان روشنگری‌های بولتن نیوز در دست دارند

بگذارید حرف آخر را همین اول بگوییم: اگر قرار بود بخاطر انواع تهدیدها، از تلاش برای تامین منافع ملی و احقاق حقوق مردم پا پس بکشیم، باید خیلی سال پیش این کار را کرده و کرکره‌ این رسانه مطالبه‌گر‌ را پایین می‌کشیدیم.

صاحب‌خبر -

گروه اجتماعی: بگذارید حرف آخر را همین اول بگوییم: اگر قرار بود بخاطر انواع تهدیدها، از تلاش برای تامین منافع ملی و احقاق حقوق مردم پا پس بکشیم، باید خیلی سال پیش این کار را کرده و کرکره‌ این رسانه مطالبه‌گر‌ را پایین می‌کشیدیم. اما ما اهل جا زدن نیستیم. آن وقتی که بدتر از این‌ها را سر مجموعه بولتن نیوز آوردید، تزلزلی در اراده ما و یقین بر درست بودن راهی که می‌رویم پیش نیامد. اقدامات این روزهای شما که دیگر بچه بازی‌ست.

به گزارش بولتن نیوز، مدام زنگ می‌زنید و تهدید می‌کنید. یک شماره را به ده‌ها نفر داده‌اید تا با شماره‌های مختلف تماس گرفته، فحش دهند و تهدید کنند که مثلا شما خیلی هستید و ما در تنهایی خودمان گیر کرده‌ایم. حالا ای‌کاش همین بود. کاش مرد بودید و فقط با کسی که با دزدی‌های شما سرشاخ شده است، در می‌افتادید. ایجاد مزاحمت برای زن و بچه، از آن کارهای حقیرانه‌ایست که ذلیل‌ترین افراد حاضر می‌شوند تن به انجام آن دهند.

و حالا هم که افتاده‌اید به دزدی. از دله دزدی‌های تهدیدگونه منزل تا خم کردن در خودرو و برداشتن باتری و کامپیوتر ماشین. که مثلا به ما بگویید کنار گوش‌تان هستیم و دست از پا خطا نکنید. باشد. پیام شما را شنیدیم. تهدید شما را فهمیدیم. خفت و خاری شما را هم ایضا. و همان که در بالا گفتیم. اگر قرار بر جا زدن بود، خیلی پیش‌تر از این وقتی زور خیلی بیشتری می‌زدید باید جا می‌زدیم که نزدیم. پس رنج بیهوده می‌کشی و زحمت ما می‌داری. همین. آخرش قرار نیست چیزی دست شما را بگیرد.

اینکه پیوند جالبی بین دشمنان بولتن نیوز ایجاد شده هم از نکات قابل توجهی‌ست که پیش از این نیز شاهد آن بودیم. آن روزگاری که دنبال فلان پرونده اقتصادی گردن کلفت افتاده بودیم و همزمان، دست منافقین را رو کرده و همچنین در رابطه با اقلیم کردستان روشنگری می‌کردیم، زدید و دزدید و تهدید کردید. اما آخرش چه شد؟ هم آن پرونده اقتصادی به سرانجام رسید، هم منافقین بیشتر از همیشه ضایع شدند و هم تلکیف اقلیم کردستان روشن شد.

تهدید و سرقت و فشار بر خانواده، همه آنچه که دشمنان روشنگری‌های بولتن نیوز در دست دارند

حالا که باز پای چند پرونده کلان اقتصادی در سر خط پیگیری بولتن نیوز باز است، و همزمان در رابطه با اقدامات آذربایجان با بازی گردانی اسرائیل می‌نویسیم و هشدار می‌دهیم، شاهد تکرار بازی قدیمی دشمنان هستیم. تهدید و غارت. برای ما عادی شده. سرپای خود ایستادن برای ما عادی شده. اما انگار شما آرزو دارید بالاخره ما کوتاه بیاییم. که آرزو بر کودکان عیب نیست ...

برچسب‌ها:

نظر شما