شناسهٔ خبر: 5857994 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران‌ورزشی | لینک خبر

خبر و مصاحبه

صاحب‌خبر -



برای صحبت درباره استیماچ
هیات‌مدیره استقلال امروز در وزارت ورزش

اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال صبح امروز (شنبه) در وزارت ورزش حضور پیدا خواهند کرد.
پیرو جلسه دیروز صبح و ظهر اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال با ایگور استیماچ، این مذاکرات صبح امروز در محل وزارت ورزش ادامه
خواهد یافت.
بر اساس این گزارش، مقرر شد تا مدیران استقلال در جلسه‌ای با دکتر نصرا... سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص چگونگی تامین منابع مالی برای پرداختن دستمزد این مربی کروات گفت‌وگو کنند.

امروز ساعت 18 اولین تمرین پرسپولیس 94
بدون قراردادها هم می‌آیند اما تمرین نمی‌کنند

امروز ساعت 18 اولین تمرین پرسپولیس برای شروع فصل تازه برگزار خواهد شد. بعد از حضور برانکو ایوانکوویچ در تهران، محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس با بازیکنان این تیم تماس گرفت تا در تمرین روز شنبه که ساعت 18 در درفشی‌فر برگزار خواهد شد، حضور یابند.
ظاهرا تمام بازیکنان حتی آنهایی که قراردادشان به پایان رسیده نیز در درفشی‌فر حاضر خواهند شد. البته قرار است این بازیکنان با لباس شخصی در محل حاضر شوند و بقیه نفراتی که قرارداد دارند، لباس به تن کرده و در تمرین شرکت کنند.
ظاهرا اعضای هیات‌مدیره باشگاه نیز در این تمرین حاضر خواهند بود. به نظر می‌رسد به غیر از بازیکنان خارجی تیم که در ایران نیستند، بقیه نفرات در تمرین امروز حضور خواهند داشت.

فیزیوتراپی و تمرین اختصاصی کفشگری و نوراللهی

مهرداد کفشگری و احمد نوراللهی دو هافبک دفاعی مصدوم پرسپولیس طی چند روز گذشته مشغول درمان و تمرینات اختصاصی خود بوده‌اند.
کفشگری که از روز سه‌شنبه و بعد از بازگشت از شمال همراه با احمد نوراللهی در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده ضمن دویدن روی تردمیل، استفاده از دوچرخه ثابت و وزنه زدن، در کلینیک فیزیوتراپی کرده و به استخر هم رفته‌اند.
دو هافبک تدافعی سرخ‌ها که رفاقت زیادی با هم دارند از جمله بازیکنانی به حساب می‌آیند که با باشگاه‌شان قرارداد دارند.
در این بین نوراللهی به خاطر عمل کتفش 6 بازی ابتدای فصل را از دست خواهد داد اما کفشگری دنبال این است تا با برطرف کردن کشیدگی چهار سر زانوی خود از شروع تمرینات حضوری قدرتمند در تمرینات پیش فصل داشته باشد.

مدیرعامل پرسپولیس هر چه زودتر انتخاب شود
استیلی: سه عضو هیات مدیره ورزشی و تحصیلکرده‌اند

حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس اگر از مجموعه مدیریتی و فنی این باشگاه دور باشد اما پیگیر اخبار آن هست.
او درباره انتخاب نفرات جدید هیات مدیره می‌گوید: «سه عضو هیات مدیره از افراد ورزشی و تحصیلکرده هستند. حسین عبدی هم اگرچه برای اولین بار حضور در هیات مدیره را تجربه می‌کند اما به خوبی با شرایط باشگاه و علم روز فوتبال آشنایی دارد. به هرحال امیدوارم حالا که بحث واگذاری مشخص نشد و کسی تکلیف را نمی‌داند به همین شکل ادامه یابد. باید هر چه سریع‌تر مدیرعامل هم معرفی شود. ضمن اینکه ‌آقای طاهری هم در مسائل اقتصادی می‌توانند خیلی به باشگاه کمک کنند. اما در شرایط فعلی مهمترین موضوع، جذب بازیکنان دلخواه برانکو، عمل به تعهداتی که نسبت به او دارند و همینطور حل مشکلات مالی است.»
استیلی برای حل مشکلات مالی راهکار پیشنهاد می‌کند: «اگر برای تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد خوب فکر شود حتما درآمدزایی خواهد داشت. باید موانع کاری برای اسپانسرها به حداقل برسد تا آنها با اطمینان و آرامش بیشتری ورود کنند. فصل گذشته برای اسپانسرها موانعی وجود داشت که درآمدزایی را به حداقل می‌رساند. در واقع اگر اینطور نباشد خیلی‌ها پا پیش نمی‌گذارند.









 

نظر شما