شناسهٔ خبر: 58574624 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ‌با حضور رئیسی / اهدای کلید به مالک در پرند + فیلم

رئیس‌جمهور برای افتتاح و تحویل ۶۸۳۸ واحد مسکونی به متقاضیان به شهر پرند شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران وارد شد.

صاحب‌خبر -

 آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برای افتتاح و تحویل ۶۸۳۸ واحد مسکونی به متقاضیان به شهر پرند شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران وارد شد.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان روز شنبه قرار است با حضور در پروژه منتخب ۴۰۰ واحدی امام علی علیه السلام در طرح مسکن نهضت ملی شهر پرند در جنوب غرب استان تهران ، کلید یک واحد مسکونی را به خانواده خریدار تحویل دهد.

رئیس جمهور در چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام با حضور در شهرپرند در شهرستان رباط کریم پروژه ۴۰۰ واحدی امام علی علیه السلام، مسکن نهضت ملی را افتتاح می کند.

همچنین ساعاتی قبل وزیر راه مسکن و شهرسازی کشورمان در شهر پرند در سالروز ولادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام گفت : با حضور رئیس جمهور در شهر پرند ۶۸۳۸ واحد مسکونی در پرند و حدود ۳۰۰۰ واحد در سراسر کشور ،در کل حدود ۱۰ هزار مسکن به مردم تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهرداد بذر پاش روز شنبه در شهر پرند افزود:سالیان سال بود خریداران مسکن مهر مبالغی پرداخت کرده بودند ولی منازل خود را تحویل نگرفته بودند که امروز توسط آقای رییس جمهور این مهم انجام می شود.

وی افزود : تحویل مسکن های مهر در کنار ساخت واحد های مسکونی در طرح بزرگ نهضت ملی ساخت مسکن انجام می شود تا هموطنان به مسکن خود دست یابند.

۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور توسط رییس جمهور افتتاح شد

تهران - ایرنا - رییس جمهور در سالروز ولادت امام علی (ع) و چهارمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت همزمان ۱۰ هزار واحد مسکونی را در سراسر کشور افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی امروز شنبه مصادف با روز میلاد امیرالمومنین علی (ع) و در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با حضور در شهر جدید پرند دستور افتتاح همزمان ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی و ۲۹ پروژه خدماتی و عمرانی روبنایی و زیربنایی مرتبط در این منطقه را صادر کرد.

در این مراسم همچنین حدود ۳ هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی روستایی نیز به شکل همزمان در سراسر کشور افتتاح شد.

بخش قابل توجهی از واحدهایی که امروز افتتاح شدند، واحدهای طرح مسکن مهر هستند که بیش از ۱۰ سال در تکمیل و بهره‌برداری از آنها تاخیر ایجاد شده بود، اما در یکسال گذشته و با پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات جهادی دولت و وزارت راه و شهرسازی، در دست اقدام گرفته و تکمیل شده‌اند.

رییس جمهور همچنین با حضور در مجتمع ۴۰۰ واحدی امام علی (ع) شهر جدید پرند، به طور نمادین کلید ۱۰ واحد مسکونی این مجتمع را به مالکانی که بیش از ۱۰ سال چشم انتظار صاحب خانه شدن بودند، تحویل داد.

آیت‌الله رئیسی با حضور در یکی از واحدهایی که در مراسم امروز افتتاح شد، کلید و سند این واحد مسکونی را به همراه یک جلد کلام الله مجید به شکل نمادین به اعضای این خانواده ۴ نفره تحویل داد.

رییس جمهور در این آیین گفت: با تلاش‌هایی که از دوره مرحوم رستم قاسمی وزیر فقید راه و شهرسازی آَغاز شد و در دوره آقای بذرپاش با قوت ادامه یافته است، تکمیل واحدهای باقیمانده از طرح مسکن مهر به زودی به پایان رسیده و واحدهای در حال اجرا در نهضت ملی مسکن نیز با سرعت بیشتر ساخته شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده برای احداث این ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی ۱۱ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال و بخش‌های عمرانی و خدماتی افتتاح شده نیز هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال است.

حجم ویدیو: 9.60M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13 دانلود ویدیو

برچسب‌ها:

نظر شما