شناسهٔ خبر: 5856040 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

لیگ جهانی والیبال

ایران 3 - آمریکا صفر/ شاهکار شاگردان کواچ در جهنم آزادی

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی به برتری رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز، شاگردان کواچ از ساعت 21 امشب در هفتمین دیدار خود در لیگ جهانی و در اولین مسابقه خانگی به مصاف آمریکا رفتند.

ملی پوشان که در 6 دیدار اول موفق به کسب 7 امتیاز شدند، در حالی به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رفتند که حریف مقتدرانه در صدر جدول قرار داشته و در  دو بازی خانگی نیز ایران را شکست داد.

کواچ تیمش را با ترکیب  سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور به میدان فرستاد و مرندی نیز به عنوان بازیکن آزاد جانشین فرهاد ظریف مصدوم شد.

ملی پوشان ایران در سالن مملو از تماشاگر آزادی کار را آغاز کردند و از همان ابتدا پیش افتادند و در نهایت با ارائه یک بازی برتر توانستند ست اول را قاطعانه و 25-19 به سود خود خاتمه دهند.

در ست دوم کار پایاپای پیش رفت اما آمریکا با استفاده از تجربه بازیکنانش توانست فاصله ایجاد کند و هر دو وقت استراحت فنی را به سود خود خاتمه دهد. شاگردان کواچ اما در اواخر ست به بازی برگشتند و با ارائه یک بازی دیدنی موفق شدند این ست را نیز 29-27 پیروز شوند.

آمریکایی ها برای جبران گام به ست سوم گذاشتند اما این ایران بود که خیلی زود تیم برتر میدان لقب گرفت و کاری کرد که از اواسط ست آمریکا بهم ریخته و ناهماهنگ بازی می کرد و ایران توانست فاصله را به شش امتیاز نیز برساند. در نهایت نیز این ست با برتری 25-20 ایران خاتمه یافت تا شاگردان کواچ سه بر صفر پیروز شده و سه امتیاز حساس از مدافع عنوان قهرمانی بگیرند و در جدول 10 امتیازی شوند.

ایران در هشتمین مسابقه خود در لیگ جهانی روز یکشنبه در سالن آزادی به مصاف آمریکا می رود.

نظر شما