شناسهٔ خبر: 58551946 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

حمله هوایی به غزه/پاسخ مقاومت فلسطین

رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) مناطقی از نوار غزه را بمباران کرده است و همزمان گروه‌های مقاومت فلسطین با شلیک چند راکت به سمت شهرک‌های مجاور نوار غزه، به آن پاسخ دادند.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه، بخش‌هایی از نوار غزه را بمباران کرده‌اند.

 

رسانه‌های فلسطینی وابسته به گروه مقاومت اعلام کردند که پدافند ضد هوایی مقاومت با جنگنده‌های اسرائیلی در جریان حملات بامداد امروز به نوار غزه مقابله کرده است.

 

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین در پاسخ به این حمله هوایی رژیم اسرائیل، چند راکت به به سمت شهرک‌های اطراف نوار غزه شلیک کردند که دنبال آن صدای آژیر خطر به صدا درآمده است.

 

سازمان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی IDF)  ) نیز همزمان با این حملات اعلام کرد که به غزه حمله کرده است.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در توییتر نوشت: «گزارش اولیه: ارتش اسرائیل در حال حاضر مشغول حمله به غزه است. جزئیات اعلام می شود.»

 

این درحالی است که قبل از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه برخی منابع صهیونیستی از به صدا درآمدن آزیر خطر در شهر شهرک صهیونیست نشین سدیروت خبر  داده بودند.

 

این منابع عبری همچنین خبر داده بودند که صدای چند انفجار در این شهرک پس از به صدا درآمدن آژیر خطر شنیده شده است.

 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز از فرار شهرک نشینان صهیونیست به سمت پناهگاه‌ها خبر داد.

 

این منابع  شنیده شدن صداهای انفجار در این شهرک صهیونیست نشین را ناشی از راکت های پرتابی از غزه اعلام کرده بودند.

 

فیلم های منتشره نشان می دهد که گنبد آهنین برای مقابله با موشک های فلسطینی ناکام مانده است.

 

در عین حال منابع عبری اعلام کردند که ایتمار بن غفیر وزیر افراطی امنیت داخلی کابینه صهیونیستی خواستار نشست فوری کابینه به دلیل آنچه که پرتاب راکت از غزه خوانده، شده بود.

 

گفته می شود علت عملیات راکتی غزه به شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه، خشونت صهیونیست ها علیه اسرای زن فلسطینی در زندان دامون بوده است و اینکه موضوع اسرای زن خط قرمز مقاومت است و این عملیات به نوعی یک هشدار جدی در این ارتباط به صهیونیست ها محسوب می شود.

 

تاکنون اخباری از میزان خسارات و تلفات دو طرف اعلام نشده است.

 

 

نظر شما