شناسهٔ خبر: 5850515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

سرمربي تيم واليبال آمريکا: براي پيروزي برابر ايران بايد تلاش کنيم

سرمربي تيم ملي واليبال آمريکا گفت: در هفته ششم ليگ جهاني به مصاف ايران مي رويم و مسابقه سختي در انتظار تيم آمريکا خواهد بود.

صاحب‌خبر -

جان اسپرا در نشست خبري قبل از دو ديدار ايران و آمريکا در هفته ششم ليگ جهاني در سالن 12 هزار نفري آزادي افزود: در فيلم بازي هاي تيم ايران پيشرفت زيادي در واليبال آنان مشاهده کرديم. دو مسابقه در هفته نخست نيز داشتيم که ايران تلاش زيادي داشت. براي پيروزي برابر ايران بايد تلاش کنيم و يقين دارم که تماشاگران حاضر در سالن رسيدن به اين هدف را براي ما سخت خواهند کرد.

وي در باره سفر به ايران و نظرشان در باره مردم شهر تهران گفت: ديروز از برج ميلاد بازديد کرديم و تجربه خيلي خوبي بود. لذت برديم و مردم ايران نيز علاقه زيادي نشان دادند. مردم ايران دوست داشتني و خيلي خونگرم هستند.

سرمربي تيم ملي واليبال آمريکا در باره مشکلات مسابقه با ايران گفت: درست است که تيم آمريکا صدر جدول را در اختيار دارد، اما مسافت طولاني اي آمديم و بازي سختي خواهيم داشت. در باره نتيجه آن نمي‌توان پيش بيني کرد.

وي در باره اهميت ليگ جهاني و جام جهاني براي تيم آمريکا گفت: مسلما بازي هاي جام جهاني مهم‌تر است چون کسب سهمه المپيک دارد. اما ليگ جهاني نيز حساسيت هاي خود را دارد.

تيم هاي ملي واليبال ايران و آمريکا ساعت 21 روزهاي جمعه و يکشنبه 29 و 31 خردادماه در چارچوب هفته ششم ليگ جهاني در سالن 12 هزار نفري به مصاف يکديگر مي روند.

نظر شما