شناسهٔ خبر: 58503364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس‌جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی دستور داد:

تسریع در امدادرسانی و بازسازی در خوی

رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم به منظور تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله‌زدگان شهرستان خوی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، آیت الله سید ابراهیم رییسی در گفت‌وگوی تلفنی با محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، ضمن استماع گزارش آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی، بر امداد رسانی کامل، تامین مایحتاج و اسکان اضطراری افراد متاثر از زلزله تاکید کرد.

رئیس‌جمهور در این تماس ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت استان در امداد رسانی به زلزله زدگان و ایجاد کمپ های اسکان موقت ، دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان را مکلف کرد با همه توان و ظرفیت موجود در استان آذربایجان غربی، برای رفع نیازهای فوری بویژه تامین سرپناه مناسب، خوراک و وسایل گرمایشی زلزله‌زدگان بکوشند.

آیت‌الله رئیسی در ادامه ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان حادثه زلزله شهرستان خوی، بر لزوم تسریع در امدادرسانی به زلزله‌زدگان و ایجاد کمپ های اسکان موقت با توجه به شدت برودت هوا در این منطقه و برنامه‌ریزی برای آغاز روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده تأکید کرد.


در این تماس استاندار آذربایجان‌غربی نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده شهرستان خوی و روند امداد رسانی و اسکان موقت زلزله زدگان ، از پیگیریهای رییس جمهور محترم معاون اول محترم رییس جمهور و حضور وزرای محترم کشور و بهداشت و درمان و همچنین رییس جمعیت هلال احمر ، رییس سازمان مدیریت بحران کشور و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع زلزله زدگان شهرستان خوی قدردانی کرد .

نظر شما