شناسهٔ خبر: 58502729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه خبر داد:

آمادگی مساجد ارومیه برای اسکان زلزله زده‌های خوی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: از ساعت اولیه زلزله در خوی، طی جلسه‌ای که در فرمانداری ارومیه برگزار شد، با مساجد ارومیه جهت اسکان زلزله زده‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و مساجد ارومیه آماده اسکان هستند و تاکنون هم برخی مساجد میزبان اهالی خوی هستند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسن محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، از هماهنگی مساجد ارومیه برای اسکان موقت زلزله زدگان خوی خبر داد و اظهار داشت: از ساعت اولیه زلزله در خوی، طی جلسه ای که در فرمانداری ارومیه برگزار شد، با مساجد ارومیه جهت اسکان زلزله زده‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و مساجد ارومیه آماده اسکان هستند و تاکنون هم برخی مساجد میزبان اهالی خوی هستند.

وی افزود: روحانیت، هیئتی‌ها و مساجد ارومیه پای کار خدمت و کمک به زلزله زدگان خوی هستند و در این زمینه جمع آوری کمک‌ها و ارسال به مناطق زلزله زده، به صورت خودجوش توسط طلاب، روحانیون و هیئتی‌ها آغاز شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه خاطرنشان کرد: مساجد لطفعلی خان، امام خمینی(ره) شهرک شهریار، موسی بن جعفر(ع)، امام هادی(ع) محله کشتارگاه، حاجی پیرلو، یازهرا(س) محله حسین آباد، حسینیه ثارالله(ع) و مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه آماده اسکان برای زلزله زدگان خوی می‌باشند، البته احتمال افزایش این مساجد نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: مردم مؤمن و متدین ارومیه همیشه نشان دادند که در سختی‌ها و بلایای طبیعی در کنار هم وطنان خود هستند و آن‌ها را تنها نمی‌گذارند و طی تماس‌هایی که با شهرستان خوی داریم، نیازها برآورده می‌شود و بر اساس آن نیازها کمک‌های مردمی جمع آوری می‌شود، که تهیه و ارسال، لوازم گرمایشی، خوراک و مواد غذایی در اولویت کمک‌های مردمی است.

انتهای خبر. /

نظر شما