شناسهٔ خبر: 58485680 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

گزینه جدید سرمربیگری تیم ملی ایران

تسنیم : روزنامه «AS» اسپانیا مدعی شد؛ اطلاعاتی به دست خبرنگاران این رسانه رسیده که می‌گوید پاکو خِمس، سرمربی تراکتور تبریز پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران را دریافت کرده است.

صاحب‌خبر -

یک رسانه معتبر کشور اسپانیا از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به پاکو خمس برای هدایت تیم ملی ایران خبر داد.

این سایت در این باره نوشت: سرمربی تراکتور با پیشنهاد تیم ملی ایران روبرو شده و ماجراجویی او می‌تواند یک جهش قابل توجه داشته باشد. سبک بازی و رشد تاکتیکی تیم تراکتور که خمس تنها در ۶ هفته به وجود آورده، ایرانیان را هیجان‌زده کرده است. فدراسیون فوتبال ایران گزینه‌های زیادی را برای جانشینی کارلوس کی‌روش ارزیابی می‌کند و سرمربی اسپانیایی تراکتور نیز طرفداران زیادی میان مدیران - فدراسیون - دارد.

خمس، تراکتور را در رتبه هفتم جدول لیگ برتر تحویل گرفت و به رده پنجم رسانده است. تیم خمس اکنون ۹ امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله دارد و برای رسیدن به رده سوم جدول که کسب آن سبب صعود تراکتور به لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، چهار امتیاز کم دارد.

سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست، حاصل کار خمس با تراکتور بوده است. خمس تجربه مربیگری خارج از اسپانیا را دارد و روی نیمکت تیم‌های کروس آسول و ایبیسای مکزیک نشسته است. او حالا در ۵۲ سالگی می‌تواند روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.

نظر شما