شناسهٔ خبر: 58475178 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

وزیر ارشاد:

برای اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب آماده هستیم

وزیر ارشاد افزود: ایده اصلی فعالیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و رویکرد انسجام‌ساز آن، برآمده از اندیشه‌های رهبری معظم انقلاب است که ایشان در دوره ریاست‌جمهوری بنای آن را نهادند.

صاحب‌خبر -
برای اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب آماده هستیم
کد خبر: 594225
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۹ ۱۷:۰۸:۲۵

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در تودیع و معارفه دبیرهای قدیم و جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سال‌ها این توقع وجود داشت که شورای عالی انقلاب فرهنگی در جایگاه قرارگاه فرهنگی کشور قرار گیرد اما لوازم آن فراهم نبود اما در دوره اخیر با اذن رهبری معظم انقلاب و تغییر در بدنه شورا این رویکرد تحولی در دستور کار قرار گرفت و ابلاغ شد.

به گزارش مهر، وزیر ارشاد افزود: ایده اصلی فعالیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و رویکرد انسجام‌ساز آن، برآمده از اندیشه‌های رهبری معظم انقلاب است که ایشان در دوره ریاست‌جمهوری بنای آن را نهادند؛ چرا که ایشان به نیکی واقف بودند که حرکت علمی و فرهنگی وقتی به سرانجام می‌رسد که با اجماع نظر نخبگانی همراه باشد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه به محوریت شورا برای حرکت رو به رشد کشور در عرصه علم و فرهنگ ایمان داریم، گفت: تفاوت نگاه‌هایی که شاید در دولت‌های گذشته درباره تعامل نهادهای فرهنگی وجود داشت امروز با مدیریت رئیس‌جمهوری انقلابی برطرف شده و همه ما در کنار هم برای اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب آماده هستیم.

 

نظر شما