شناسهٔ خبر: 58429202 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

حمله هوایی ارتش اشغالگر به نوار غزه و پاسخ متقابل نیروهای مقاومت

رسانه های عبری و فلسطینی از حملات شب گذشته جنگنده‌ های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و هدف قرار دادن پایگاه های مقاومت و پاسخ متقابل گروه های فلسطینی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، جنگنده‌ های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز جمعه چند حمله هوایی علیه مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند.

 

جنگنده‌ های رژیم اشغالگر در این حملات پایگاه گردان 13 مقاومت فلسطین در اردوگاه المغازی در مرکز غزه را با بیش از 15 موشک هدف قرار دادند. صدای ناشی از حمله هوایی به این پایگاه نظامی موجب وحشت کودکان و زنان بی دفاع در خانه‌ های آنان شد.

 

حمله هوایی ارتش اشغالگر باعث قطع جریان برق در مناطق میان نوار غزه شد تا شهروندان فلسطینی شب را در تاریکی سپری نمایند.

 

مقاومت فلسطین نیز از ضد هوایی برای مقابله با جنگنده‌ های رژیم صهیونیستی در آسمان شمال غزه استفاده کرد. علاوه بر آن مقاومت چند موشک از جنوب نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک نمود و سامانه پدافندی گنبد آهنین نیز برای مقابله با آنها فعال شد و در پی این عملیات آژیرهای خطر در چند شهرک مناطق همجوار غزه به صدا در آمد.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در جریان این حمله هوایی ارتش به نوار غزه حمله کرده و شلیک 3 موشک از این منطقه به سمت اسرائیل رصد شد، سامانه گنبد آهنین یکی از آنها را نابود کرده، دومی در یک منطقه باز سقوط نموده و سومین آنها در نوار غزه فرود آمد.

 

رسانه‌های عبری زبان از فعال شدن آژیرهای خطر در شهرک های نیر عام و مفلاسیم در مناطق همجوار غزه خبر دادند.

 

برخی منابع فلسطینی از هدف قرار گرفتن یک پایگاه دیگر مقاومت فلسطین در جنوب غرب شهر غزه با 2 موشک و همچنین یک پایگاه مراقبتی مقاومت در شرق بیت حانون واقع در شمال نوار غزه خبر دادند.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما