شناسهٔ خبر: 58369635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

رئیسی:‌ ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط اقتصادی تهران و مسکو در حال تقویت است، گفت: روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف تجاری و انرژی که می‌تواند گسترش یافته و فعال شود.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز دوشنبه در دیدار «ویاچسلاو والودین» رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدارسیون روسیه با بیان اینکه روابط اقتصادی تهران و مسکو به شکل مستمر در حال تقویت و ارتقا است، گفت: دو کشور در حوزه‌های مختلف تجاری، انرژی، ترانزیت و حمل و نقل ظرفیت‌های متنوع و متعددی دارند که می‌تواند در زمینه گسترش همکاری‌ها فعال شود.

رئیس‌جمهور همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند، افزود: ظرفیت‌های دو طرف می‌تواند مکمل یکدیگر باشد و بهره‌گیری از آن‌ها علاوه بر تأمین منافع دو کشور، می‌تواند منافع منطقه‌ای نیز ایجاد کند.

14011103000625_Test_PhotoN

«ویاچسلاو والودین» رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدارسیون روسیه نیز در این دیدار مواضع آیت‌الله رئیسی درباره تقویت روابط منطقه‌ای و همسایگی را تسهیل‌کننده گسترش همکاری‌های دو کشور دانست و گفت: فدراسیون روسیه نیز همین رویکرد و نظر را درباره ارتقای سطح تعاملات با جمهوری اسلامی ایران دارد و دستورکار ما براساس اراده سران دو کشور تلاش برای توسعه مستمر همکاری‌ها است.

نظر شما