شناسهٔ خبر: 58322260 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

رامی ملک در سریال زندگی‌نامه باستر کیتون بازی خواهد کرد

لاوین شریفی

صاحب‌خبر -

سریال کوتاهی بر اساس زندگی کمدین معروف باستر کیتون توسط مت ریوز در دست ساخت است و بازیگر سرشناس رامی ملک نقش اصلی سریال را بر عهده گرفته است.

کمپانی برادران وارنر برای به دست آوردن حق ساخت این سریال در حال مذاکره است و گفته شده که «Buster Keaton: A Filmmaker’s Life» منبع اصلی این سریال خواهد بود. کارگردان فیلم موفق «The Batman»، مت ریوز، کارگردانی این فیلم را برعهده گرفته است. با وجود اینکه نویسندگان این سریال هنوز مشخص نشده‌اند، تد کوهن نویسنده سریال «Friends» برای نویسندگی این سریال در حال مذاکره است.

کیتون، کمدین صامت، بیشتر برای حالت‌های چهره منحصر به فرد خود شناخته شده بود. وی اواسط قرن بیستم در چندین فیلم، فیلم کوتاه و سریال حضور پیدا کرده بود. او کار خود را به عنوان یک مجری با بازی در کنار پدر و مادرش جو کیتون و میرا کیتون آغاز کرد. در سال 1917، وی در چند فیلم کوتاه اعم از «Butcher Boy» و «His Wedding Night» حضور پیدا کرد. فیلم «The General» سال 1926 به عنوان شاهکار این هنرمند شناخته شده است.

در این فیلم، که کیتون آن را به همراه کلاید بروکمن کارگردانی کرد، او نقش یک مهندس قطار و مرد نظامی کنفدراسیون، جانی گری را بازی می‌کند که باید لوکوموتیو خود را از جاسوسان اتحادیه بازپس گیرد. این فیلم بر اساس داستانی واقعی در دوره جنگ داخلی آمریکا ساخته شده است.

تاریخ شروع فیلم‌برداری این فیلم هنوز تعیین نشده است.

منبع: کولایدر

نظر شما