شناسهٔ خبر: 58294032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در گفتگو با موج خبر داد؛

کشف حدود ۲ کیلو مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

موج نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس شهرستان کاشان نزدیک به ۲ کیلوگرم ماده مخدر آماده عرضه کشف کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده ، افزایش احساس آرامش در مردم و برخورد با اراذل و اوباش شاخص در سطح حوزه استحفاظی کلانتری۱۳ علوی به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ماموران کلانتری۱۳ علوی با همکاری تیم های از پلیس های تخصصی پس از برآورد اطلاعاتی در چند عملیات ضربتی۶ نفر فروشنده مواد مخدر ، ۲ نفر سارق ،  ، ۴ نفر محکومین غایب و فراری را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به کشف ۲ فقره سرقت و کشف نزدیک به ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی آماده عرضه شامل گل و شیشه تصریح کرد: در نتیجه این طرح ۴ دستگاه خودرو  و ۴ دستگاه موتورسیکلت بدلیل مخدوش بودن پلاک و همراه نداشتن مدارک توقیف شد  .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با تقدیر از همکاری خوب شهروندان در اجرای طرح ها تاکید کرد: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر با حمایت دستگاه قضایی توسط این فرماندهی پیگیری می شود.

 

نظر شما