شناسهٔ خبر: 58282128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس:

اعتبارات پیش‌بینی شده برای معلولان در بودجه ۱۴۰۲ حتی درصد کوچکی از مشکلات آن‌ها را رفع نمی‌کند

درخشان، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: اعتبارات پیش بینی شده برای این قشر در لایحه بودجه ۱۴۰۲ حتی درصدی از مشکلات آن‌ها را نیز رفع نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالناصر درخشان با اشاره به ضرورت توجه به معلولان در بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: بودجه دارای منابعی است که باید میان همه مردم به درستی توزیع شود اما با وجود اینکه معلولان یکی از اقشار کشور و فرزند این سرزمین هستند و مانند سایر مردم باید از این منابع استفاده کنند، در بودجه اعتبار لازم برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران با بیان اینکه هرچند معلولان از نظر جسمی با محدودیت‌های رو به رو هستند اما توانمندی‌های بسیاری دارند، افزود: باید با تامین اعتبارات مناسب زیر ساخت‌های لازم برای بهره‌مندی معلولان از امکانات فراهم شود.

وی با بیان اینکه بی‌توجهی به معلولان درد است، اضافه کرد: طی دو سال گذشته تلاش های بسیاری برای افزایش اعتبارات مربوط به معلولان در بودجه انجام دادم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اعتبارات پیش بینی شده برای این قشر در لایحه بودجه ۱۴۰۲ حتی درصدی از مشکلات آن‌ها را نیز رفع نمی‌کند، این در حالی است که اگر امکانات مناسب و کافی در اختیار معلولان قرار گیرد، آن‌ها می‌توانند در بسیاری از حوزه‌ها جزو افراد سرآمد باشند

نظر شما