شناسهٔ خبر: 58226476 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان:

مهمترین وظیفه ستاد اقامه نماز تدوین شیوه دعوت به نماز است

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: ستاد اقامه نماز نسبت به دانش آموزان و دانشجویان رسالت سنگینی بر عهده دارد و مهم ترین وظیفه نیز تدوین شیوه دعوت به نماز است.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین محمد اعتمادی در هفتمین اجلاس نماز استان هرمزگان افزود: رویکرد این ستاد با دستگاه‌های اجرایی، تعاملی بوده و تاکنون تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و ستاد اقامه نماز و همچنین بنیاد مهدویت برقرار است.

وی همچنین تاکید کرد: ستاد اقامه نماز استان هرمزگان به تنهایی نمی‌تواند اقداماتی را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز انجام دهد و هر گامی که برداشته می‌شود با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان است.

رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان، با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌های نماز همراهی خوبی با این ستاد داشته اند، اذعان کرد: هفتمین اجلاسیه نماز پس از ۲ سال وقفه به دلیل شرایط شیوع کرونایی، امروز با مشارکت دستگاه اجرایی در حال انجام است.

حجت الاسلام اعتمادی بیان داشت: به استناد آیه ۴۱ سوره حج، رسالت این ستاد، اقامه نماز است و جامعه هدف آن نیز در وهله نخست، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها ، نهادها، کارخانه ها، بیمارستان‌ها، مدارس و مراکز آموزش عالی است.

در پایان هفتمین اجلاسیه نماز از دستگاه‌های اجرایی فعال در زمینه اقامه نماز، دانش‌آموزان، دانشجویان، مدیران و معلمان، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و شیعه و همچنین هیات امنای مساجد فعال نمازی تجلیل شد.

انتهای پیام/
 

نظر شما