شناسهٔ خبر: 58218629 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستگيري بيش از 1200 خلافکار در تهران

صاحب‌خبر -
دستگيري بيش از 1200 خلافکار در تهران
خبرگزاری آریا-رئیس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از 1200 مجرم در پایتخت خبر داد و گفت: 30 باند مجرمان جرایم جنایی هم در تهران دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه مجموعا 1263 نفر در طرح مشترک کاشف و رعد پلیس پایتخت دستگیر شدند، گفت: در طرح رعد که این شصت و دومین مرحله از اجرای آن بود، مجموعا 841 سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند. در طرح کاشف پلیس آگاهی نیز 422 سارق و مجرم حرفه‌ای و سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.
سردار رحیمی با بیان اینکه برخی از افراد دستگیر شده به شکل باندی فعالیت داشتند، گفت: در همین راستا نیز چندین باند سرقت و ارتکاب اعمال مجرمانه نیز منهدم شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در همین راستا نیز 30 باند که اعضای آن مرتکب جرائمی، چون قتل، سرقت مسلحانه، تجاوز و زورگیری و ... شده بودند، منهدم شد. کشف حدود 10 قبضه سلاح گرم از دستگیر شدگان نیز از دیگر دستاوردهایاین طرح بود.
وی ادامه داد: تمامی این سلاح‌ها در سرقت‌های مسلحانه توسط این افراد مورد استفاده قرار می‌گرفت و بر اساس اعترافات اولیه مجرمان دستگیر شده دو هزار 628 فقره سرقت در طرح کاشف و دو هزار و 58 فقره سرقت در طرح رعد کشف شده است.

نظر شما