شناسهٔ خبر: 58191907 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

زخمی شدن دهها فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست

جوانی فلسطینی که در حمله چند روز پیش اشغالگران اسرائیلی به شهرک کفر دان در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهات رسید.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) ده ها فلسطینی ساکن کرانه باختری روز جمعه طبق معمول هر هفته در اعتراض به شهرک سازی رژیم صهیونیستی بر روی زمین های فلسطینی راهپیمایی کردند.

 

منابع محلی خبر دادند که فلسطینیان ساکن منطقه جبل صبیح که دشمن صهیونیستی درصدد مصادره زمین های آنان و ساخت شهرک یهودی بر روی آنها است نماز جمعه را بر روی این زمین ها اقامه کردند

 

فلسطینیان ساکن قلقیلیا و رام الله و نابلس نیز روز جمعه در اعتراض به شهرک سازی به خیابان ها ریختند و با نظامیان صهیونیست درگیر شدند که در جریان این درگیری ها ده ها فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست زخمی شدند.

 

این در حالی است که نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینیان در ورودی شهرک بیت امر واقع در شمال الخلیل آتش گشودند

 

همچنین به نقل از منابع پزشکی، یزن ساممر الجعبری جوان 19 ساله فلسطینی بامداد امروز شنبه بر اثر شدت جراحات وارده در حمله چند روز پیش صهیونیست ها به غرب جنین به شهادت رسید.

 

اشغالگران اسرائیلی چند روز پیش به شهرک کفر دان در غرب جنین یورش برده و منزل شهید احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمان هانی صبحی عابد را منفجر کردند.

 

در این حمله محمد سامر حسن حوشیه جوان 21 ساله و فواد محمود احمد عابد 18 ساله هم شهید شده بودند.

 

 

نظر شما