شناسهٔ خبر: 58154482 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آيت‌الله سيداحمد خاتمي خطيب اين هفته نماز جمعه تهران

صاحب‌خبر -
آيت‌الله سيداحمد خاتمي خطيب اين هفته نماز جمعه تهران
خبرگزاری آریا-نمازجمعه این هفته تهران (23 دی) در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی برگزار خواهد شد.
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: طبق روال، ساعت 10 و 30 دقیقه صبح درب‌های مصلی امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 11 آغاز خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: در بخش معرفی کتاب این هفته نمازجمعه تهران، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها کتاب «فاطمه، علی است»، نوشته حجت‌الاسلام «علی قهرمانی» معرفی می‌شود.
وی اضافه کرد: کتاب «فاطمه علی است»، مجموعه داستان‌های کوتاهی از سبک زندگی علی (علیه‌السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) را شامل می‌شود.
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: برای تدوین و تألیف این کتاب از روایت‌های متقن و مستند از میان منابع اهل سنت و شیعیان، استفاده شده است و نگارنده با بیانی موجز، در قالب داستانک‌هایی خیره کننده و مؤثر، فراز‌ها و برهه‌هایی از زندگی حضرت زهرا و امیرمؤمنان (علیهما السلام) را از دل تاریخ بیرون کشیده و در منظر خواننده گذاشته است.
حجت الاسلام نوری اظهار کرد: این کتاب را انتشارات جمکران در چهار فصل منتشر کرده است، که عبارتند از:
فصل اول: «تولد دو نور» که به داستان ولادت و بالندگی آن دو معصوم می‌پردازد، در فصل دوم؛ به نام «پیوند دو دریا» ماجرا‌های شورانگیز وصلت آن دو نور را می‌خوانیم، در سومین فصل که «داستان زندگی» نام دارد، کام خواننده با داستانک‌هایی از زندگی و سلوک آن دو چراغ هدایت شیرین می‌شود و فصل آخر که حین و بعد از شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) را روایت می‌کند «در فراق یار» نام دارد.
وی اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند این کتاب را با 30 درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه واقع در ضلع شرقی شبستان مصلی دریافت کنند.

نظر شما