شناسهٔ خبر: 58137834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تمامی پروازهای فرودگاه شهید "هاشمی‌نژاد" مشهد لغو شد

مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید "هاشمی‌نژاد" مشهد از لغو تمامی پروازها از مبدا و به مقصد فرودگاه مشهد به علت برودت هوا و بارش برف خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس، در خصوص شرایط سفرهای هوایی با توجه به بارش برف در مشهد، اظهار داشت: از صبح هیچ پروازی به علت برودت هوا از مبدا مشهد تاخیر و یا کنسلی نداشته، اما در حال حاضر با توجه به شدت برف و نبود دید کافی تمامی پروازها لغو شده است.

وی افزود: با توجه به بارش برف و برودت هوا در سطح شهر مشهد و فرودگاه شهید "هاشمی‌نژاد" تا اطلاع ثانوی تمامی پروازها از مبدا و به مقصد مشهد لغو شده است و پس از بازگشایی باند فرودگاه پروازها با تاخیر انجام خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: از امروز تا آخر هفته با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته تمامیکلیه نیروهای فرودگاه مشهد در آماده‌باش کامل هستند.

مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد گفت: البته تأخیرهایی از صبح وجود داشته که از فرودگاه‌های مقصد به مبدأ مشهد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به لغو تمامی پروازها، مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه برای اطلاع از وضعیت پروازی خود با اطلاعات پرواز با شماره تلفن 199 یا تلفن مستقیم 33100000-051 تماس بگیرند.

جواد معراجی‌فر، مدیر روابط عمومی راه‌آهن خراسان نیز با بیان این مطلب که حرکت قطار از مبدا مشهد بدون وقفه یا کنسلی در حال انجام است، اظهار داشت: به علت برودت هوا و بارش این میزان از برف تردد قطار مسافربری و باری کماکان در موعد مقرر در حال انجام است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم بعد از این هم مشکلی در تردد قطار و جابه‌جایی مسافران نداشته باشیم و در صورت تاخیر یا کنسلی حرکت قطار اطلاع‌رسانی می‌شود و به افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند پیامک ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/282/

نظر شما