شناسهٔ خبر: 58106053 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

کامل ترین اطلاعات درباره خرید بلیط تهران به لندن

هرکسی باید حداقل یک بار بلیط تهران به لندن را بخرد، به فرودگاه برود و این شهر را از نزدیک ببیند. می پرسید چرا لندن؟ بهتر است به این سوال‌ها فکر کنید: شما سنتی هستید یا مدرن؟ عاشق هنر و جهان فانتزی هستید یا ترجیح می‌دهید در دنیای منطقی زندگی کنید؟ شاید چیزی بین تمام این‌ها! مهم نیست که چه سلیقه‌ای داشته باشید، چطور به جهان نگاه کنید یا از چه چیزی لذت ببرید. شهر لندن یک کره زمین کوچک است.

صاحب‌خبر -

هرکسی باید حداقل یک بار بلیط تهران به لندن را بخرد، به فرودگاه برود و این شهر را از نزدیک ببیند. می پرسید چرا لندن؟ بهتر است به این سوال‌ها فکر کنید: شما سنتی هستید یا مدرن؟ عاشق هنر و جهان فانتزی هستید یا ترجیح می‌دهید در دنیای منطقی زندگی کنید؟ شاید چیزی بین تمام این‌ها! مهم نیست که چه سلیقه‌ای داشته باشید، چطور به جهان نگاه کنید یا از چه چیزی لذت ببرید. شهر لندن یک کره زمین کوچک است. تمام سلیقه‌ها، فرهنگ‌ها و هرچه که دوست دارید تجربه کنید در لندن به زیباترین شکل ممکن وجود دارد. لندن شهری است که باید تجربه‌اش کنید. اما برای خرید بلیط تهران به لندن نیاز به اطلاعاتی دارید که به خرید ارزانتر و مطمئن‌تر شما کمک می‌کند. چند روز قبل از حرکت باید بلیط بخرید؟ کدام بلیط ارزانتر است و ده ها سوال دیگر که این مقاله در پیدا کردن پاسخ آن‌ها به شما کمک می‌کند.

آیا می توان مستقیم از تهران به لندن رفت؟

برای خیلی از مسافران پیدا کردن بلیط مستقیم تهران به لندن یک دغدغه مهم است. واقعیت این است که بلیط مستقیم تهران به لندن فقط در یک ایرلاین و بعضی از روزها وجود دارد. شما نمی‌توانید همیشه بدون توقف و تنها با یک پرواز از ایران به لندن بروید. پرواز شما ممکن است یک یا چند توقف در کشورهای دیگر داشته باشد. دبی، فرانسه، آلمان، استانبول، ایتالیا یا ترکیبی از این کشورها! برای رفتن به لندن باید حداقل یک بار در مسیر توقف کنید. البته دقت داشته باشید که پرواز ایران ایر به لندن به صورت مستقیم انجام می‌شود و اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد باید از این ایرلاین خرید کنید و قبل از حرکت تعداد توقف‌های مسیر را بررسی کنید.

چند ماه قبل از رفتن به لندن بلیط بخریم؟

اگر اهل ریسک کردن و خریدن بلیط لحظه آخری هستید، بهتر است این بار این روش را امتحان نکنید. پروازهای خارجی را باید از قبل خریداری کنید. چه بخواهید پرواز فرست کلاس تهران لندن و پرواز بیزینس کلاس تهران لندن بخرید و چه بخواهید با پروازهای اکونومی کلاس تهران لندن به این شهر بروید، باید بلیط خود را حداقل دو ماه قبل از حرکت بخرید.

اگر می خواهید بلیط ارزان تهران به لندن بخرید به این چند نکته توجه کنید:

  1. ارزان ترین ماه برای خرید بلیط تهران به لندن ماه اکتبر (مهر ماه) است.
  2. روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه بلیط تهران به لندن ارزانتر می‌شود.
  3. اگر می‌خواهید برای بازه مشخصی به لندن بروید بهتر است بلیط رفت و برگشت تهران به لندن را خریداری کنید. قیمت یک بلیط رفت و برگشت تهران به لندن از قیمت دو بلیط یک طرفه ارزانتر است.

پرواز تهران به لندن چه روزهایی انجام می‌شود؟

قبل از هرچیز دقت داشته باشید که اختلاف ساعت تهران لندن نزدیک به ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه است. لندن از نظر زمانی نزدیک به ۴ ساعت عقب‌تر از تهران است و این موضوعی است که باید در سفرتان در نظر داشته باشید. تهران هر روز به لندن پرواز دارد، پس اگر به دنبال روزهای پرواز تهران به لندن هستید باید گفت شما تمام هفته زمان دارید! پرواز تهران به لندن در ساعت های مختلفی انجام می‌شود که برای اطلاع از زمان دقیق آن‌ها می‌توانید سایت فلای تودی را بررسی کنید. تنها ایرلاینی که می توانید از آن بلیط مستقیم تهران به لندن را خریداری کنید ایران ایر است. اگر نوع ایرلاین برایتان اهمیت ندارد باید گفت که ایران ایر و ماهان ارزانترین ایرلاین های پرواز تهران به لندن هستند.

فاصله تهران تا لندن چقدر است؟

فاصله هوایی تهران تا لندن ۱۰۸۳ کیلومتر است. این یعنی اگر با پرواز مستقیم لندن سفر کنید، نزدیک به ۶ ساعت و ۲۰ دقیقه در پرواز خواهید بود. اما مدت زمان زمان پرواز تهران به لندن با توجه به تعداد توقف‌ها و کشور یا فرودگاهی که مقصد اول شماست و حتی شرایط جوی می‌تواند بیشتر شود.

خرید بهترین قیمت بلیط تهران به لندن در فلای تودی

اگر می خواهید در بهترین حالت ممکن به لندن سفر کنید، Flytoday.ir را امتحان کنید. این سایت ویژگی‌هایی دارد که به شما کمک می کند ارزانترین زمان را برای سفر انتخاب کنید و بهترین قیمت بلیط تهران به لندن را بخرید.

  • شما می‌توانید ساعت پرواز، ساعت فرود آمدن، قیمت بلیط و حتی ایرلاین و تعداد توقف‌هایتان را در فلای تودی انتخاب کنید. این کار خیلی ساده است. فقط باید ساعت، قیمت و … را در این سایت فیلتر کنید تا بلیط مناسب شما برایتان نمایش داده شود.
  • اگر روز خاصی برای سفر مدنظرتان نیست می توانید از تقویم قیمتی فلای تودی استفاده کنید. این تقویم قیمت بلیط های خارجی را تا یک سال آینده نشان می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی ارزانترین زمان را برای سفر انتخاب کنید.
  • اما اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه منتظر پایین آمدن قیمت بلیط ها هستید و بلیط لحظه خریآآخری می‌خرید، سایت فلای تودی یک پیشنهاد جالب برایتان دارد. با انتخاب گزینه اطلاع از آخرین قیمت بلیط، آخرین قیمت بلیط موردنظرتان در صورت تغییر برایتان پیامک و ایمیل می‌شود. دیگر نیازی نیست سایت ‌های بلیط را برای اطلاع از پایین آمدن قیمت ها زیرورو کنید. فلای تودی بدون اینکه به سایت سر بزنید این کار را برایتان انجام می‌دهد. البته بهتر است برای خرید بلیط تهران به لندن از این تکنیک استفاده نکنید و بلیط را حداقل ۲ ماه زودتر بخرید.
  • اگر در استفاده از هرکدام از این گزینه‌ها یا هر مورد دیگری با مشکل مواجه شدید، می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید.

  .

نظر شما