شناسهٔ خبر: 58060390 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

انسيه خزعلي: بايد جلوي مردسالاري غربي بايستيم

صاحب‌خبر -
انسيه خزعلي: بايد جلوي مردسالاري غربي بايستيم
خبرگزاری آریا-معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در رویداد ویژه «که کشان» گفت: باید جلوی مردسالاری غربی بایستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، انسیه خزعلی در رویداد ویژه «که‌کشان» که با حضور بیش از 300 دختر نوجوان تهرانی به مناسبت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برج آزادی برگزار شد، اظهار کرد: ما در عرصه‌های مختلف اعم از علمی، ورزشی، سیاسی و اقتصادی پیشرفت‌های زنان را می‌بینیم، البته باید مشارکت آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها بیشتر شود.
وی در این برنامه که به صورت زنده از شبکه امید پخش می شد، با مروری بر نقش بانوان در حرکت انقلاب اسلامی، خطاب به نوجوانان گفت: این کشور عزیز و مقتدر به شما سپرده شده و آینده با روحیه و نشاطی که دارید متعلق به شماست.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به دیدار اخیر بانوان با مقام معظم رهبری، تاکید کرد: از ابتدای انقلاب، زنان ما علاوه بر اینکه خانه، پایگاه و مزیت اصلی خود را حفظ کردند، تربیت نسل و پشتیبانی از شهدا و انقلاب را انجام دادند، نقش و جایگاه اجتماعی خودشان را فراموش نکردند و ما شاهد پیشرفت‌های اجتماعی خانم‌ها هستیم.
خزعلی گفت: خداوند نعمت خاصی را به زنان داده و آن‌ها را برگزیده است. زنان می‌توانند وجودی را به نسل آینده منتقل کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری در نقش مادری، زن صاحب حق حیات است.
وی ادامه داد: زنان می‌توانند پرورش دهنده نسل باشند و مسایل هویتی و فرهنگی را به نسل آینده منتقل کنند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دستاورد‌های ما مدیون شهدا و مدیون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که برای اینکه دشمنان به اهداف شان نرسند، جان عزیز و پر برکت و بی بدیل خود را خالصانه تقدیم کرد.
در این مراسم همچنین گروه سرود احسان به اجرای برنامه پرداخت.
سخنرانی درخصوص جهت‌دهی به اندیشه نوجوانان و برگزاری نمایشگاهی از عکس‌های سردار سلیمانی در مسیر این ویژه برنامه از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

نظر شما