شناسهٔ خبر: 58017622 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

آخرین وضعیت پرونده‌ی روژین یوسف زاده آخرین وضعیت پرونده‌ی روژین یوسف زاده

وکیل روژین یوسف‌زاده، دختر مهابادی 26 ساله‌ای که در جریان حوادث اخیر بازداشت شد در ارتباط با وضعیت پرونده وی می‌گوید که پرونده‌اش در حال حاضر در مرحله تجدیدنظر است. محمدجوان در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درمورد محکومیت روژین اینطور توضیح داد: محکومیت روژین یوسف‌زاده در دادگاه بدوی شامل پنج سال حبس

صاحب‌خبر -

وکیل روژین یوسف‌زاده، دختر مهابادی 26 ساله‌ای که در جریان حوادث اخیر بازداشت شد در ارتباط با وضعیت پرونده وی می‌گوید که پرونده‌اش در حال حاضر در مرحله تجدیدنظر است.

محمدجوان در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درمورد محکومیت روژین اینطور توضیح داد: محکومیت روژین یوسف‌زاده در دادگاه بدوی شامل پنج سال حبس تعزیری به جرم اجتماع و تبانی به منظور ارتکاب جرم علیه امنیت ملی و همچنین یک سال حبس تعزیری از بابت تبلیغ علیه نظام است که در صورت تایید این رای، مجازات اشد یعنی پنج سال از این حکم قابلیت اجرایی دارد. در حال حاضر از این رای تجدیدنظر خواهی شده است و پرونده در مرحله‌ی تجدیدنظر در حال رسیدگی است.

جوان همچنین در مورد وثیقه‌ی یک میلیارد تومانی که مادر او از آن خبر داده بود [لینک] و ظاهرا دوستانش موفق به تهیه‌ی آن شده‌اند نیز توضیح داد: تلاش‌ها برای پذیرفتن وثیقه‌ی یک میلیاردی هنوز نتیجه نداده است و منتظر تصمیم دادگاه تجدیدنظر هستیم.

انتهای پیام

برچسب هاآسیه توحیدنژاد اعتراضات 1401 روژین یوسف زاده

منبع: ensafnews-389415

نظر شما