شناسهٔ خبر: 57979713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزئیات طرح انتظامی ـ ترافیکی گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات طرح انتظامی ـ ترافیکی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مقاومت (سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی) مراسمی در ساعت 14:30 روز سه‌شنبه 13 دی در مصلی امام خمینی(ره) با حضور پرشور مشتاقان آن شهید والامقام برگزار می‌شود.

سردار محمدحسین حمیدی؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در این زمینه اظهار کرد: راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مأموریت دارد تمهیدات ویژه ترافیکی لازم را به منظور تأمین نظم و ایمنی ترافیک، پیش‌بینی و همچنین نسبت به تأمین نظم، ایمنی و تسهیل در عبور و مرور مراجعه‌کنندگان گرامی اقدام کند.

وی بیان کرد: زمان حضور همکاران بنده در این طرح از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه و محل برگزاری محدوده مصلی امام خمینی (ره) است.

حمیدی افزود: پلیس راهور مأموریت دارد نسبت به ایجاد تسهیلات هرچه بهتر برای مراجعه‌کنندگان به گونه‌ای که با وسایل نقلیه پیش‌بینی شده تا نزدیک‌ترین مکان به محل برگزاری مراسم حضور پیدا کنند و محل پارک برای انواع وسایل نقلیه مورد استفاده مراجعه‌کنندگان از قبیل اتوبوس‌های شرکت واحد، وسایل نقلیه شخصی، موتورسیکلت‌ها را پیش‌بینی و نسبت به برقراری ایمنی تردد برای مراجعه‌کنندگان اقدام کند.

وی در خصوص محدودیت‌های تردد و توقف نیز گفت: هیچ گونه محدودیت تردد در برگزاری این طرح وجود ندارد و محدودیت‌های توقف اطراف مصلی شامل: بزرگراه شهید سلیمانی حد فاصل مدرس تا قنبرزاده و بزرگراه مدرس از بهشتی تا پل شهید سلیمانی و همچنین طول خیابان شهید بهشتی حد فاصل قنبرزاده تا مدرس و در ادامه طول خیابان قنبرزاده از بهشتی تا شهید سلیمانی در هر دو طرف می‌باشد. محل‌های اصلی پیش بینی شده برای توقف اتوبوس: وی گفت: محل‌های اصلی پیش بینی شده برای توقف اتوبوس بدین شرح است:

پارکینگ‌های شماره 4-7-8 مصلی و پارکینگ چهل سرا (لجستیک سابق) در ضلع غربی خیابان شهید بهشتی و همچنین محل‌های پیش بینی شده برای توقف اتوبوس در صورت نیاز بدین شرح است.
1- در ضلع جنوب خ بهشتی حدفاصل خیابان قدوسی تا خیابان صابونچی. ضلع شمالی خیابان شهید قدوسی (مسیر شرق به غرب) تا خیابان شریعتی
2- طول خیابان شهید مفتح حد فاصل خیابان شهید بهشتی تاخیابان شهید مطهری (بصورت یک لاین)
3- ضلع شمال خیابان شهید بهشتی (مسیر شرق به غرب) در حدفاصل خیابان شریعتی و صابونچی. ضلع غربی خیابان شریعتی حدفاصل خیابان مطهری تا خیابان بهشتی

وی گفت: اعمال ممنوعیت تردد اتوبوس‌های شرکت واحد از ساعت 1300 روز اجرای مراسم در مسیر غرب به شرق خیابان شهید بهشتی و شمال به جنوب خیابان شریعتی از تقاطع بهشتی با پیش بینی مسیر جایگزین توسط مسئولین اتوبوسرانی میسر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اشاره کرد: محل‌های پیش بینی شده جهت توقف و پارک موتورسیکلت‌های مراجعه کنندگان خیابان بهشتی پارکینگ شماره 27 می‌باشد. محل‌های پیش بینی شده جهت توقف خودروهای شخصی مراجعه کنندگان سردار حمیدی گفت: پارکینگ‌های شماره 15، 19، و 20 و همچنین خیابان‌های خرمشهر، هویزه، عشقیار خیابان شهید مطهری - خیابان شهید علی اکبری و در صورت لزوم کلیه معابر در اطراف مصلی بجز محل‌هایی که محدودیت توقف داریم پیش بینی شده و جهت توقف خودروهای شخصی مراجعه کنندگان است.

 حمیدی افزود: تاکسیرانی نیز به خدمات دهی در رینگ داخلی مصلی پرداخته و نسبت به جابجایی مراجعه کنندگان اقدام لازم را صورت می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما