شناسهٔ خبر: 57959182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون وزیر اقتصاد و دارایی:

تمایل برخی کشورها به سرمایه گذاری اقتصادی با ایران در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است

زنجان- معاون وزیر اقتصاد گفت: تمایل کشورهای دنیا به سرمایه گذاری اقتصادی با ایران در حوزه‌های مختلف افزایش یافته و بخش زیادی از عملیاتی شدن و به نتیجه رسیدن این علاقه مندی‌ها به خود ما بستگی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، علی فکری شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از یک شرکت ترانس سازی زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: کشورهای منطقه مثل چین، روسیه و هند و خیلی از کشورهای دیگر تمایل به همکاری با ایران دارند.

وی بیان داشت: تلاش دولت توسعه زمینه همکاری کشورهای دیگر در داخل کشور است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: تحریم علیه یک کشور یک مفهوم بیشتر ندارد به این معنی که کشورهایی مخالف توسعه ایران هستند و یا توسعه ایران در جهت منافع آنها نیست بنابراین در مسیر حرکت این کشور مانع تراشی می‌کنند.

فکری تاکید کرد: استان زنجان از ظرفیت‌های متنوع و غنی معدنی و صنعتی برخوردار است و زنجان از جمله استان‌هایی است که زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاری در آن آماده است.

وی افزود: امیدواریم با کمک دولتی ظرفیت‌های بالقوه استان زنجان را بالفعل کنیم.

معاون وزیر اقتصاد ابراز داشت: تمایل کشورهای دنیا به سرمایه گذاری اقتصادی با ایران در حوزه‌های مختلف افزایش یافته و بخش زیادی از عملیاتی شدن و به نتیجه رسیدن این علاقه مندی‌ها به خود ما بستگی دارد که بتوانیم ظرفیت‌های موجود را فعال کرده و موانع داخلی را رفع کنیم.

فکری با بیان اینکه باید بخش‌های مختلف دولت و نظام به صورت هماهنگ برای عملیاتی کردن ظرفیت‌های موجود در حوزه سرمایه‌گذاری حرکت کنند، افزود: حرکت به سمت استان‌ها و صنایعی که زمینه را برای جذب سرمایه گذاری آماده کردند، در دستور کار است.

نظر شما