شناسهٔ خبر: 57934457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه شهر مینودشت:

حماسه آفرینان 9 دی وفاداری خودشان را به انقلاب و رهبری نشان دادند

امام جمعه شهر مینودشت، گفت: ملت ایران با حماسه‌ آفرینی خود در نهم دی ماه امسال، وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان داد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «رضا کشیری» در نماز جمعه امروز مصلای شهر مینودشت با قدردانی از حضور مردم شهرستان در تشییع شهید گمنام، یادواره شهداء، مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) و مراسم گرامیداشت نهم دی، اظهار کرد: افرادی که با نظام و انقلاب عناد دارند باید جوابگوی خون شهدای گرانقدر ما باشند.

به گفته وی؛ هدف فتنه ‌گران، حذف ولایت بود؛ اما به فضل الهی شکست خوردند، دشمنان ما بدانند ملت مقتدر ایران گوشت، پوست و استخوانشان با ولایت آمیخته شده است.

امام جمعه شهر مینودشت با یادآوری ناکامی همیشگی دشمنان در مقابله با ملت بزرگ ایران، تصریح کرد: اقتدار رهبر معظم انقلاب، بصیرت ملت و پیروی از رهبری و منزوی شدن رهبران فتنه از عواملی بود که باعث ناکامی دشمنان بیرونی و درونی شد.

حجت الاسلام کشیری با عنوان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مرد باغیرت تاریخ اسلام بود که ترامپ ملعون و دار و دسته او  این جنایت بزرگ را بر عهده گرفتند و دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کردند، خاطر نشان کرد: ما از خون حاج قاسم سلیمانی نمی‌ گذریم، گر چه به او افتخار می‌کنیم که سرباز و مطیع ولایت بود و این درسی برای همه ما است.

انتهای پیام/

نظر شما