شناسهٔ خبر: 57929665 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

زیاد النخاله پیش بینی کرد:

حمله جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سال آینده میلادی

زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد به احتمال زیاد رژیم صهیونیستی در سال آینده میلادی حمله جدیدی علیه نوار غزه انجام خواهد داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمله مجدد رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سال آینده میلادی را پیش بینی کرد.

 

النخاله در گفتگوی تلویزیونی خود با شبکه المیادین لبنان اعلام کرد احتمال وقوع تجاوزی جدید علیه نوار غزه در سال جدید زیاد بوده و درگیری ها در کرانه باختری ادامه خواهد یافت.

 

وی افزود: مساله اسرا برای مردم فلسطین و گروه های مقاومت به ویژه گروهان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی از اولویت بالایی برخوردار بوده و ما هر اقدامی برای آزادی اسرا انجام خواهیم داد، علاوه بر آنکه انجام عملیات برای به اسارات درآوردن سربازان اسرائیلی نیز از اولویت های مقاومت به شمار می رود.

 

النخاله ادامه داد: جهاد اسلامی برای اتحاد بی قید و شرط میدانی و همکاری با تمام نیروهای فلسطینی آمادگی داشته و این با وجود اختلافات سیاسی آن با دیگر گروه ها است، سال آینده بشارت دهنده اتحاد میدانی رزمندگان گروه های مقاومت خواهد بود.

 

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: اگر همه با هم نجنگیم تک تک ما کشته خواهیم شد و از مقاومت و وجود سیاسی مردم فلسطین هیچ اثری باقی نخواهد ماند.

 

النخاله در بخش دیگری از این گفتگو تاکید کرد: تعقیب رزمندگان ما توسط نهادهای امنیتی فلسطینی محدود شده است، مردم فلسطین همان کسانی هستند که در کرانه باختری در حال مبارزه بوده و ایران و حزب الله حامیان رزمندگان فلسطینی هستند.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما