شناسهٔ خبر: 57929159 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

نگاهی به گیشه؛

سینما در قرق کمدی و انیمیشن است

فیلم کمدی بخارست و انیمیشن سینمایی لوپتو برای چندین هفته متوالی همچنان صدر نشین فروش گیشه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سینمای ایران این هفته در مجموع چهار میلیارد و ۹۵۲ میلیون و ۴۰۹ هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته‌های گذشته روند نزولی داشته است.

فیلم کمدی «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی و کارگردانی مسعود اطیابی از ۲۴ آبان ماه در سینما‌های سراسر کشور درحال اکران است. «بخارست» این هفته با فروش ۶۲ هزار بلیت به ارزش دو میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان و فروش کل ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

«لوپتو» به تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری در هفته نهم اکران خود با فروش ۳۵ هزار بلیت به ارزش ۹۱۸ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

کمدی «انفرادی» ساخته سیدمسعود اطیابی که از اکران آن هفت ماه می‌گذرد با فروش ۱۵ هزار بلیت به ارزش ۵۴۱ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

انیمیشن «پسر دلفینی» به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته بیستم اکران خود با فروش هشت هزار قطعه بلیت به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کرد.

فیلم کودک «بام بالا» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در دوازدهمین هفته از اکران خود با فروش شش هزار قطعه بلیت به ارزش ۱۹۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

نظر شما