شناسهٔ خبر: 5790414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حاشیه‌های قبل از دیدار ایران - ترکمنستان؛

کارگرها تا نیمه شب مشغول کار بودند/ توجه ویژه به ترکمن‌های ایران!

مسئولان ترکمنستانی در تلاشند تا ورزشگاه شهر داش‌آغوز را برای دیدار عصر سه شنبه با ایران به بهترین شکل ممکن ‌آماده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا ساعت 17:30 دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه « اسپرت تاپلومی» شهر داش آغوز به مصاف تیم ملی ترکمنستان خواهد رفت.

مسئولان برگزاری این دیدار تلاش زیادی داشته اند تا بتوانند بهترین میزبانی را از ایران داشته باشند. با این حال ورزشگاه 10 هزار نفری این شهر هنوز به طور کامل آماده نشده و کارگران تا نیمه های شب در حال تکمیل ورزشگاه بودند.

شهر داش آغوز از امکانات کم و محدودی برخوردار است و به همین خاطر سرمربی تیم ملی ترکمنستان روز گذشته از کمبودها و ضعف های احتمالی عذرخواهی کرد.

از سوی دیگر اعضای تیم ملی فوتبال ایران نیز صبح امروز و پس از صرف صبحانه در نشست فنی شرکت کردند و قرار است پس از پایان بازی به تهران بازگردند.

خبر دیگر از تیم ملی فوتبال ایران اینکه سردار آزمون و عزت الله پورقاز که ترکمن هستند بیشتر از بازیکنان دیگر مورد توجه قرار گرفته اند.

برخی علاقمندان به فوتبال نیز با پروازی که ساعت 16 امروز وارد شهر داش آغوز خواهد شد خود را به این شهر می رسانند تا با حضور در ورزشگاه به حمایت از تیم ملی ایران بپردازند.

نظر شما