شناسهٔ خبر: 5790286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امید برای پر شدن ورزشگاه شهر داش‌آغوز توسط ایرانی‌ها

خبرگزاری تسنیم: رابط تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون ترکمنستان ابراز امیدواری کرد که ورزشگاه محل برگزاری دیدار ترکمنستان - ایران پر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی از ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اسپورت توپلومی شهر داش‌آغوز به مصاف ترکمنستان می‌رود که با توجه به فاصله 600 کیلومتری این شهر با پایتخت کشور ترکمنستان پر شدن ورزشگاه قابل پیش‌بینی نبود.

گل‌محمدی، رابط تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون ترکمنستان که همراه شاگردان کی‌روش در شهر داش‌آغوز است امروز به مسئولان تیم ملی این امیدواری را داد که هواداران ایرانی زیادی در ورزشگاه حاضر شوند. به گفته او هواپیمایی ترکمنستان برای سفر هواداران ایرانی از عشق‌آباد به داش‌آغوز پروازی اختصاصی در نظر گرفته که دو ساعت مانده به بازی این پرواز صورت می‌گیرد.

ایرانی‌های مقیم ترکمنستان و دیگر هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان که از ایران به عشق‌آباد رفته‌اند با این پرواز به داش‌آغوز می‌روند و مستقیم راهی ورزشگاه خواهند شد.

دیدار ترکمنستان - ایران نخستین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات است.

انتهای پیام/

نظر شما