شناسهٔ خبر: 57763903 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سخنگوی اقتصادی دولت:

در لایحه بودجه ۱۴۰۲ حقوق کارمندان در سال آینده ۲۰ درصد تعیین شده است

موج نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲، هیات وزیران میانگین رشد حقوق کارمندان در سال آینده را ۲۰ درصد تعیین کرد و به صورت پلکانی اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی در نشست خبری با خبرنگاران در ساختمان کوثر خود با اشاره به اقدامات بانک مرکزی برای کنترل تورم ابراز داشت: بانک مرکزی تدابیری داشت تا در راستای کمیته رصد تورم پایش خلق پول شبکه بانکی را انجام می‌دهد و همچنین سیاست‌های محرک رشد اقتصادی با روندی خوبی پیش می‌رود. مجموعا همه بخش‌های صنعت، معدن و تجارت و غیره رشد ۳.۴ درصدی را در تابستان رقم زدند.

وی افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ منابع عمومی دولت شفاف‌سازی شده است و به سمت رشد سهم درآمدهای مولدسازی حرکت و تلاش کردیم که اتکا به درآمد نفتی چندان در بودجه مورد توجه نباشد و سایر راه‌ها از جمله منابع مالیاتی دولت مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی اقتصادی دولت با برشمردن سیاست های کلان دولت در لایحه بودجه سال آینده کل کشور اعلام کرد که هیات وزیران میانگین رشد حقوق و دستمزد کارکنان دولت در سال آینده را ۲۰ درصد تعیین کرد که در صورت تصویب نهایی مجلس به صورت پلکانی اعمال خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: در تمام یکسال و اخیر مهمترین رویکرد اقتصادی کشور بازگرداندن اقتصاد به روی ریل انضباط اقتصادی است.

نظر شما