شناسهٔ خبر: 57739184 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرود اضطراری هواپیما در هاوایی ده‌ها مجروح به جای گذاشت

بر اثر فرود اضطراری یکی از پروازهای خطوط هوایی هاوایی به مقصد هونولولو در پی تلاطم شدید هوا و شرایط نامساعد جوی، ده‌ها مسافر آن مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های محلی گزارش دادند بر اثر فرود اضطراری یکی از پروازهای خطوط هوایی هاوایی به مقصد هونولولو در پی تلاطم شدید هوا و شرایط نامساعد جوی، حدود 36  مسافر آن مجروح شدند.

روزنامه محلی هونولولو گزارش داد، پس از وقوع این حادثه، 36 مسافر این پرواز زخمی و به صورت سرپایی درمان شدند اما از این بین 11 مسافر به علت جدی بودن صدمات وارده، برای درمان به بیمارستان های محلی منتقل شدند.

براساس گزارش این روزنامه، 9 مسافر دیگر دچار آسیب هایی از ناحیه سر، بریدگی، کبودی و فقدان هوشیاری کافی شده اما در حال حاضر شرایط جسمانی با ثباتی دارند.

مسئولان خطوط هوایی هاوایی اعلام کردند این پرواز با 278 مسافر و 10 خدمه از مقصد فونیکس به هونولولو در پرواز بود که با شرایط بد آب و هوایی مواجه و مجبور به فرود اضطراری شد. پرواز سالم بر زمین نشست اما برخی مسافران دچار آسیب شدند. مراقبت های پزشکی برای برخی از مسافران و خدمه پرواز صورت گرفت و برخی دیگر از مسافران نیز برای درمان های بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما