شناسهٔ خبر: 57729522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تشدید نظارت بر بازار شب یلدای اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از گرانفروشی در استان اردبیل نظارت بر بازار شب یلدا در این ایام تشدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین صادقی عصر امروز  در جلسه بررسی روند طرح اجرای  نظارتی شب یلدا در اردبیل اظهار داشت: به منظور جلوگیری از گران کردن قیمتها و نظارت بر بازار شب یلدا در استان بازرسان این سازمان گشت‌های مشترک و ویژه‌ای را در 2 نوبت صبح و عصر راه‌اندازی کردند تا بر نحوه عرضه مایحتاج مردم در شب یلدا نظارت دقیق بررسی شود.

صادقی با اشاره به برخورد جدی با متخلفان و گرانفروشان در استان نیز خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلف اقتصادی، گرانفروشی و کم فروشی، عدم صدور فاکتور، احتکار در بازار را از طریق سامانه پاسخگویی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش دهند تا بررسی و برخورد شود.

وی بیان کرد: پایش مستمر بر نحوه عملکرد مبادی صنفی عرضه کننده اقلام مورد نیاز به منظور کسب اطمینان از رعایت قیمت و ضرایب سود مصوب در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: این طرح با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف اردبیل اجرایی می‌شود که اکیپ‌های مربوطه با بازدید از واحدهای صنفی فروشنده آجیل، میوه و شیرینی سعی می‌کنند تا قیمت‌ها را کنترل و از هرگونه تخلف لحظه‌ای و آنی جلوگیری کنند تا مردم بتواند با آرامش خاطر خرید کنند.

وی افزود: هر واحد صنفی متخلف که میزان قیمت‌ها و مقررات صنفی را رعایت نکند، شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد تمامی هماهنگی‌های لازم انجام شده تا  در صورت  هرگونه تخلف و ثبت تخلف  اقدام های لازم انجام شود.

انتهای پیام/131/..

نظر شما