شناسهٔ خبر: 57699092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

واکنش تاج به احتمال سرمربیگری فرهاد مجیدی و برانکو در تیم ملی؛ این‌ها قابل احترام هستند اما.../ کی‌روش عذرخواهی کرده!

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در آینده در مورد ادامه یا قطع همکاری با کی‌روش تصمیم‌ می‌گیریم. فرهاد مجیدی قابل احترام و برانکو مهم است ولی فدراسیون متناسب با جمیع شرایط تصمیم می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

پس از شکست و ناکامی تیم ملی در جام جهانی با کارلوس کی‌روش، این روزها صحبت از گزینه‌های جانشینی او در تیم ملی مطرح می‌شود؛ از برانکو ایوانکوویچ گرفته تا فرهاد مجیدی و اروه رنار.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه با اخبار ورزشی درباره آینده تیم ملی گفت: از این عدم صعود هیچ‌کس خرسند نیست. نه هوادار، نه فدراسیون. من خودم جلسه مفصلی با کی‌روش داشتم و دو طرف نظرشان را به هم گفتند. در آینده هم صحبت جدی خواهیم داشت.

تاج درباره مذاکره با برانکو و فرهاد مجیدی برای جایگزینی کی‌روش گفت: این‌ها مربیان قابل احترامی هستند و نتایج خوبی کسب کردند. آقای مجیدی خیلی خوب نتیجه گرفته منتهی فدراسیون فوتبال در مجموع یک پکیجی را می‌بیند و همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با همه این‌ها تصمیم خواهیم گرفت.

او درباره عذرخواهی نکردن کی‌روش هم گفت: من مطلبی از ایشان خواندم که گویا بود و این اتفاق افتاد. خود ایشان اعلام کرد که باید بهتر از این می‌بودیم و عذرخواهی کرد. فدراسیون فوتبال هم عذرخواه مردم است.

نظر شما