شناسهٔ خبر: 57673287 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس قوه قضاییه وارد زنجان شد

صاحب‌خبر -
رئیس قوه قضاییه وارد زنجان شد
خبرگزاری آریا-رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به زنجان گفت: در سفر امروز تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضایی مردم این استان را برطرف کنیم و تا حد مقدور با اقشار مختلف مردم در زنجان و سایر شهر‌های استان دیدار داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در چهاردهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست قوه قضاییه، دقایقی پیش وارد فرودگاه زنجان شد و از سوی نماینده ولی فقیه در این استان و استاندار آن و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.
رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به زنجان، طی مصاحبه‌ای به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به این استان پرداخت و گفت: در سفر امروز به زنجان تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضایی مردم این استان را برطرف کنیم و با اقشار مختلف مردم تا حد مقدور در زنجان و سایر شهر‌های استان دیدار داشته باشیم.
رئیس دستگاه قضا افزود: همچنین سرکشی‌هایی به واحد‌ها و حوزه‌های قضایی استان خواهیم داشت تا در راستای رفع مسائل و مشکلات این واحد‌ها اقدامات مقتضی را به عمل آوریم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مردم استان زنجان مردمی متدین، انقلابی، ولایتمدار و محب اهل بیت (ع) هستند و امیدواریم بتوانیم به این مردم عزیز و غیور خدمت کنیم.

نظر شما