شناسهٔ خبر: 57657703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

رنار: فرانسوی‌ام اما امشب طرفدار مراکش هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان می‌گوید که در بازی دوم مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طرفدار مراکش خواهد بود، نه تیم ملی کشورش!

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اِروی رنار که بین سال‌های 2016 تا 2019 هدایت تیم ملی فوتبال مراکش را برعهده داشت و این تیم را در سال 2018 پس از 20 سال به رقابت‌های جام جهانی رساند و سه بار هم به عنوان مربی سال قاره آفریقا معرفی شد، می‌گوید در بازی امشب (چهارشنبه) تیم‌های فرانسه و مراکش در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر طرفدار شیرهای اطلس است.

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال عربستان در آستانه بازی امشب به «رادیو مونت‌ کارلو» فرانسه گفت: من فرانسوی هستم، در فرانسه متولد شده‌ام و پاسپورت فرانسوی دارم، اما در بازی امشب طرفدار مراکش خواهم بود. متأسفم اما من از تیم مراکش حمایت خواهم کرد چون این کشور مرا در کانون توجه قرار داد و مردمش عشقی به من ورزیدند که حتی تصورش را هم نمی‌توانید بکنید.

وی افزود: من ماجراجویی شگفت‌انگیزی با این گروه از بازیکنان مراکش داشتم، کشوری که مردمش عاشق فوتبال هستند.

آنها به کاری کرده‌اند خیلی افتخار می‌کنند و کاملاً لیاقتش را هم دارند. آنها آن‌قدر اشتیاق دارند که شاید بیش از حد باشد اما امروز داشتن چنین اشتیاقی یک امتیاز استثنایی است.

رنار در پایان با هشدار به فرانسه خاطرنشان کرد: وقتی شما بخت اصلی پیروزی در یک بازی هستید، چیزهای زیادی برای از دست دادن دارید. مراکش اما همه چیز برای به دست آوردن دارد.

نظر شما